Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24125
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Управління маркетинговими ризиками продавця |
Other Titles |
Управление маркетинговыми рисками продавца Risk management marketing seller |
Authors |
Бець, Мар’яна Тиберівна
Бець, Марьяна Тиберовна Betz, Mariana Tyberivna Кучер, Леся Ігорівна Кучер, Леся Игоревна Kucher, Lesia Igorivna |
ORCID | |
Keywords |
ризик управління маркетингова товарна політика ринок шанси риск управление маркетинговая товарная политика рынок шансы risk management marketing product policy market chances |
Type | Article |
Date of Issue | 2011 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24125 |
Publisher | ТОВ «ВТД «Університетська книга» |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Бець М.Т. Управління маркетинговими ризиками продавця / М.Т. Бець, Л.І. Кучер // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2011. – №3. – Т.1. – С. 99-105. |
Abstract |
Авторами визначено трактування природи ризику, охарактеризовано передумови появи ризиків, виділено етапи ідентифікації ризику маркетингового дослідження та компоненти процесу управління ризиками та розроблено систему управління ризиками товарної політики за критерієм якості обслуговування споживачів та схему аналізу шансів – ризиків підприємства в процесі формування елементів товарної політики.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24125 Определены авторами трактовки природы риска, охарактеризованы предпосылки появления рисков, выделены этапы идентификации риска маркетингового исследования и компоненты процесса управления рисками и разработана система управления рисками товарной политики по критерию качества обслуживания потребителей и схему анализа шансов - рисков предприятия в процессе формирования элементов товарной политики. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24125 Defined by the authors interpretation of the nature of risk, described conditions of emerging risks, with emphasis on risk identification phase of marketing research and risk measurement process and the system of commodity risk management policy on the criteria of quality customer service and circuit analysis of chances - risks of the enterprise in the formation of the elements of commercial policy. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24125 |
Appears in Collections: |
Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) |
Views

1

1

137009782

2

1

1

1744802

1

241057

2

1

17185

1

482099

54

683304107

1

6

17034369

1

8534372

1548706321

17034368
Downloads

482096

1

683304106

1

1744793

482102

241045

1

1

1

1

6

1

1

183606

46833121

964198

683304109

163
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
mmi2011_3_1_99_105.pdf | 295.67 kB | Adobe PDF | 1417539353 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.