Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24125
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Управління маркетинговими ризиками продавця
Other Titles Управление маркетинговыми рисками продавца
Risk management marketing seller
Authors Бець, Мар’яна Тиберівна
Бець, Марьяна Тиберовна
Betz, Mariana Tyberivna
Кучер, Леся Ігорівна
Кучер, Леся Игоревна
Kucher, Lesia Igorivna
ORCID
Keywords ризик
управління
маркетингова товарна політика
ринок
шанси
риск
управление
маркетинговая товарная политика
рынок
шансы
risk
management
marketing product policy
market
chances
Type Article
Date of Issue 2011
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24125
Publisher ТОВ «ВТД «Університетська книга»
License
Citation Бець М.Т. Управління маркетинговими ризиками продавця / М.Т. Бець, Л.І. Кучер // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2011. – №3. – Т.1. – С. 99-105.
Abstract Авторами визначено трактування природи ризику, охарактеризовано передумови появи ризиків, виділено етапи ідентифікації ризику маркетингового дослідження та компоненти процесу управління ризиками та розроблено систему управління ризиками товарної політики за критерієм якості обслуговування споживачів та схему аналізу шансів – ризиків підприємства в процесі формування елементів товарної політики. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24125
Определены авторами трактовки природы риска, охарактеризованы предпосылки появления рисков, выделены этапы идентификации риска маркетингового исследования и компоненты процесса управления рисками и разработана система управления рисками товарной политики по критерию качества обслуживания потребителей и схему анализа шансов - рисков предприятия в процессе формирования элементов товарной политики. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24125
Defined by the authors interpretation of the nature of risk, described conditions of emerging risks, with emphasis on risk identification phase of marketing research and risk measurement process and the system of commodity risk management policy on the criteria of quality customer service and circuit analysis of chances - risks of the enterprise in the formation of the elements of commercial policy. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24125
Appears in Collections: Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations)

Views

Australia Australia
1
Canada Canada
1
China China
137009782
EU EU
2
Finland Finland
1
France France
1
Germany Germany
1744802
Iran Iran
1
Ireland Ireland
241057
Italy Italy
2
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
17185
Norway Norway
1
Poland Poland
482099
Russia Russia
54
Singapore Singapore
683304107
South Africa South Africa
1
Turkey Turkey
6
Ukraine Ukraine
17034369
United Arab Emirates United Arab Emirates
1
United Kingdom United Kingdom
8534372
United States United States
1548706321
Unknown Country Unknown Country
17034368

Downloads

Bulgaria Bulgaria
482096
Canada Canada
1
China China
683304106
EU EU
1
Finland Finland
1744793
France France
482102
Germany Germany
241045
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1
Poland Poland
1
Russia Russia
6
Singapore Singapore
1
Slovakia Slovakia
1
South Africa South Africa
183606
Ukraine Ukraine
46833121
United Kingdom United Kingdom
964198
United States United States
683304109
Unknown Country Unknown Country
163

Files

File Size Format Downloads
mmi2011_3_1_99_105.pdf 295.67 kB Adobe PDF 1417539353

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.