Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24137
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Концепція формування маркетингової стратегії розвитку вузькоспеціалізованих машинобудівних підприємств |
Other Titles |
Conception of forming of marketing strategy of development of the strictly specialized machine-building enterprises Концепция формирования маркетинговой стратегии развития узкоспециализированных машиностроительных предприятий |
Authors |
Бица, Володимир Йосифович
Бица, Владимир Иосифович Bytsa, Volodymyr Yosyfovych |
ORCID | |
Keywords |
маркетингова стратегія стратегічний маркетинг маркетингове середовище корпоративна стратегія маркетинговая стратегия стратегический маркетинг маркетинговая среда корпоративная стратегия marketing strategy strategic marketing marketing environment corporate strategy |
Type | Article |
Date of Issue | 2011 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24137 |
Publisher | ТОВ «ВТД «Університетська книга» |
License | |
Citation | Бица В.Й. Концепція формування маркетингової стратегії розвитку вузькоспеціалізованих машинобудівних підприємств / В.Й. Бица // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2011. – №3. – Т.1. – С. 125-129. |
Abstract |
У статті розглянуто концептуальні засади розробки та реалізації маркетингової стратегії вузькоспеціалізованих машинобудівних підприємств; охарактеризовано етапи формування стратегії; розкрито комплекс економіко-організаційних проблем реалізації стратегічного маркетингового підходу на ринку спеціальної промислової продукції.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24137 В статье рассмотрены основные концептуальные подходы к разработке и реализации маркетинговой стратегии узкоспециализированных машиностроительных предприятий; охарактеризованы этапы формирования стратегии; раскрыт комплекс экономико-организационных проблем реализации стратегического маркетингового подхода на рынке специальной промышленной продукции. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24137 In the article the basic theoretical going is considered near development and realization of marketing strategy of the strictly specialized machine-building enterprises; the stages of forming of strategy are described; the complex of economic problems of realization of strategic marketing approach is exposed at the market of the special industrial to the products. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24137 |
Appears in Collections: |
Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) |
Views
Australia
1
Canada
1
China
1
Finland
1
France
4
Germany
187
Ireland
506989
Italy
1
Lithuania
1
Netherlands
16332
Poland
1
Russia
14
Slovakia
1
Sweden
1
Turkey
3
Ukraine
6534142
United Kingdom
3328369
United States
51774550
Unknown Country
6534141
Downloads
China
1013978
EU
1
France
7
Germany
1668194
Hungary
1
Lithuania
1
Netherlands
2
Russia
7
Slovakia
1
Ukraine
17934169
United Kingdom
1
United States
68694740
Unknown Country
278
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
mmi2011_3_1_125_129.pdf | 214.58 kB | Adobe PDF | 89311380 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.