Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24137
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Концепція формування маркетингової стратегії розвитку вузькоспеціалізованих машинобудівних підприємств
Other Titles Conception of forming of marketing strategy of development of the strictly specialized machine-building enterprises
Концепция формирования маркетинговой стратегии развития узкоспециализированных машиностроительных предприятий
Authors Бица, Володимир Йосифович
Бица, Владимир Иосифович
Bytsa, Volodymyr Yosyfovych
ORCID
Keywords маркетингова стратегія
стратегічний маркетинг
маркетингове середовище
корпоративна стратегія
маркетинговая стратегия
стратегический маркетинг
маркетинговая среда
корпоративная стратегия
marketing strategy
strategic marketing
marketing environment
corporate strategy
Type Article
Date of Issue 2011
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24137
Publisher ТОВ «ВТД «Університетська книга»
License
Citation Бица В.Й. Концепція формування маркетингової стратегії розвитку вузькоспеціалізованих машинобудівних підприємств / В.Й. Бица // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2011. – №3. – Т.1. – С. 125-129.
Abstract У статті розглянуто концептуальні засади розробки та реалізації маркетингової стратегії вузькоспеціалізованих машинобудівних підприємств; охарактеризовано етапи формування стратегії; розкрито комплекс економіко-організаційних проблем реалізації стратегічного маркетингового підходу на ринку спеціальної промислової продукції. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24137
В статье рассмотрены основные концептуальные подходы к разработке и реализации маркетинговой стратегии узкоспециализированных машиностроительных предприятий; охарактеризованы этапы формирования стратегии; раскрыт комплекс экономико-организационных проблем реализации стратегического маркетингового подхода на рынке специальной промышленной продукции. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24137
In the article the basic theoretical going is considered near development and realization of marketing strategy of the strictly specialized machine-building enterprises; the stages of forming of strategy are described; the complex of economic problems of realization of strategic marketing approach is exposed at the market of the special industrial to the products. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24137
Appears in Collections: Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations)

Views

Australia Australia
1
Canada Canada
1
China China
1
Finland Finland
1
France France
4
Germany Germany
187
Ireland Ireland
506989
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
16332
Poland Poland
1
Russia Russia
14
Slovakia Slovakia
1
Sweden Sweden
1
Turkey Turkey
3
Ukraine Ukraine
6534142
United Kingdom United Kingdom
3328369
United States United States
51774550
Unknown Country Unknown Country
6534141

Downloads

China China
1013978
EU EU
1
France France
7
Germany Germany
1668194
Hungary Hungary
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
2
Russia Russia
7
Slovakia Slovakia
1
Ukraine Ukraine
17934169
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
68694740
Unknown Country Unknown Country
278

Files

File Size Format Downloads
mmi2011_3_1_125_129.pdf 214.58 kB Adobe PDF 89311380

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.