Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24138
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Функціональний підхід до застосування маркетингу для розвитку діяльності закладів вищої освіти |
Other Titles |
Functional approach to marketing application for development of Higher School establishments Функциональный подход к применению маркетинга для развития деятельности учреждений высшего образования |
Authors |
Дмитрів, Анна Ярославівна
Дмитрив, Анна Ярославовна Dmytriv, Anna Yaroslavivna |
ORCID | |
Keywords |
ринок послуг вищої освіти функції маркетингу послуг вищої освіти вищий навчальний заклад освітня послуга рынок услуг высшего образования функции маркетинга услуг высшего образования высшее учебное заведение образовательная услуга market of higher educational services functions of higher educational services marketing higher school establishment educational service |
Type | Article |
Date of Issue | 2011 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24138 |
Publisher | ТОВ «ВТД «Університетська книга» |
License | |
Citation | Дмитрів А.Я. Функціональний підхід до застосування маркетингу для розвитку діяльності закладів вищої освіти / А.Я. Дмитрів // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2011. – №3. – Т.1. – С. 130-136. |
Abstract |
У статті визначено основні тенденції та проблеми розвитку ринку послуг вищої освіти. Запропоновано вдосконалену систему функцій маркетингу на ринку послуг вищої освіти. Розглянуто необхідність застосування зовнішнього та внутрішнього маркетингу у вищому
навчальному закладі. Зроблено аналітичний огляд товарної політики, цінової політики та політики розподілу на ринку послуг вищої освіти.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24138 В статье определены основные тенденции и проблемы развития рынка услуг высшего образования. Предложено усовершенствованную систему функций маркетинга на рынке услуг высшего образования. Рассмотрена необходимость применения внешнего и внутреннего маркетинга в вузе. Сделано аналитический обзор товарной политики, ценовой политики и политики распределения на рынке услуг высшего образования. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24138 Basic tendencies and problems of the higher educational services market development are certain in the article. The improved system of marketing functions higher educational services is offered. The necessity of application the external and internal marketing for higher educational establishments is considered. The product policy, price policy and policy of distribution for the market of higher educational services are analyzed. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24138 |
Appears in Collections: |
Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) |
Views
Belarus
3935
Canada
1
China
8
Finland
1
France
390812297
Germany
220
Iceland
1
India
1
Iran
1
Ireland
6145876
Italy
1
Lithuania
1
Netherlands
20007
Peru
1
Poland
1
Romania
1
Russia
27
Turkey
9
Ukraine
1289069662
United Kingdom
114272440
United States
-1864641688
Unknown Country
228464861
Downloads
China
3
France
617476930
Germany
390812298
Ireland
1
Italy
1
Lithuania
1
Norway
1
Ukraine
1289069662
United Kingdom
1
United States
-1864641687
Unknown Country
239
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
mmi2011_3_1_130_136.pdf | 254.23 kB | Adobe PDF | 432717450 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.