Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24144
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Концептуально-методологічні основи синергетичногоменеджменту підприємств. Модель цілеполагання |
Other Titles |
The conceptual and methodological bases of synergetic management of the enterprises. The model of goal-setting Концептуально-методологические основы синергетического менеджмента предприятий. Модель целеполагания |
Authors |
Шевцова, Г.З.
|
ORCID | |
Keywords |
синергетичний менеджмент бачення місія ціль-аттрактор модель цілеполагання декомпонування синергетический менеджмент видение миссия цель-аттрактор модель целеполагания декомпозиция synergetic management vision mission goal-attractor model of goal-setting decomposition |
Type | Article |
Date of Issue | 2011 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24144 |
Publisher | ТОВ «ВТД «Університетська книга» |
License | |
Citation | Шевцова Г.З. Концептуально-методологічні основи синергетичногоменеджменту підприємств. Модель цілеполагання / Г.З. Шевцова // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2011. – №3. – Т.1. – С. 167-174. |
Abstract |
У статті розглянуто концептуальні питання цілеполагання та різні підходи до формування системи цілей підприємства. Досліджено проблему узгодження різноспрямованих інтересів основних контактних груп. Запропоновано концептуальну модель цілеполагання як складову
організаційно-управлінського забезпечення синергетичного менеджменту підприємств.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24144 В статье рассмотрены концептуальные вопросы целеполагания и разные подходы к формированию системы целей предприятия. Исследована проблема согласования разнонаправленных интересов основных контактных групп. Предложена концептуальная модель целеполагания как составляющая организационно-управленческого обеспечения синергетического менеджмента предприятий. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24144 The article deals with conceptual issues of goal- setting and different approaches to the formation of the goals of enterprise. The problem of the multidirectional interests of the main contact groups’ coordination is investigated. The conceptual model of goal-setting as a component of the organizational ensure of synergetic management of the enterprises is suggested. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24144 |
Appears in Collections: |
Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) |
Views
Belgium
1
Bulgaria
1
Canada
45632
China
-2053918874
France
4
Germany
1068085661
Iceland
1
Iran
1
Ireland
3454263
Italy
3
Lithuania
1
Netherlands
19496
Romania
1
Russia
36
Singapore
1
Turkey
5
Ukraine
289060661
United Kingdom
71417949
United States
-1859899121
Unknown Country
289060660
Downloads
China
-1859899122
France
1
Germany
1068085662
Lithuania
1
Russia
2
Saudi Arabia
1
Singapore
1
Slovakia
1
Ukraine
1554112047
United Kingdom
1
United States
-1859899120
Unknown Country
223
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
mmi2011_3_1_167_174.pdf | 278.86 kB | Adobe PDF | -1097600302 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.