Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24217
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Вивчення історії медицини як відповідальний крок кожного студента до розуміння своєї майбутньої професії |
Authors |
Процек, О.Г.
Олійник, І.В. Пилипчук, В.Л. Василик, В.С. |
ORCID | |
Keywords |
історія медицини история медицины medical history |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2007 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24217 |
Publisher | Видавництво СумДУ |
License | |
Citation | Вивчення історії медицини як відповідальний крок кожного студента до розуміння своєї майбутньої професії [Текст] / О.Г. Процек, І.В. Олійник, В.Л. Пилипчук, В.С. Василик // Преподавание истории медицины в высшей школе : история и современное состояние : материалы Международной конференции .13 апреля 2007 г. / Под ред. К.К. Васильева. — Суми : СумДУ, 2007. — С. 6-7. |
Abstract |
Оновлення навчального процесу є важливим заходом щодо підвищення якості університетської освіти, але реформування має обов'язково враховувати та зберігати для подальшого використання найбільш успішні навчально-методичні напрацювання вітчизняної вищої школи, її самобутність, яка може забезпечити підготовку якісних медичних кадрів.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24217 |
Appears in Collections: |
Наукові видання (НН МІ) |
Views
Canada
16739
China
1
Finland
1
France
2
Germany
327
Iran
1
Ireland
2091744
Lithuania
1
Netherlands
8372
Russia
23
Singapore
1
Sweden
1
Turkey
6
Ukraine
16085500
United Kingdom
8074129
United States
175339739
Unknown Country
16085499
Downloads
China
12
Germany
328
Ireland
1
Lithuania
1
Ukraine
48252695
United Kingdom
1
United States
217702087
Unknown Country
93
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
4.pdf | 6.56 MB | Adobe PDF | 265955218 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.