Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24328
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Сучасні концепції стратегічного управління інноваційним розвитком підприємства |
Other Titles |
Современные концепции стратегического управления инновационным развитием предприятия The modern concept of strategic management of innovation development of enterprise |
Authors |
Шульгіна, Людмила Михайлівна
Шульгина, Людмила Михайловна Shulgina, Liudmyla Myhailivna Юхименко, Віта Василівна Юхименко, Вита Васильевна Ukhymenko, Vita Vasylivna |
ORCID | |
Keywords |
стратегічне управління інноваційний розвиток конкурентна перевага стратегическое управления инновационное развитие конкурентное преимущество strategic management innovative development competitive advantage |
Type | Article |
Date of Issue | 2011 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24328 |
Publisher | ТОВ «ВТД «Університетська книга» |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Шульгіна Л.М. Сучасні концепції стратегічного управління інноваційним розвитком підприємства / Л.М. Шульгіна, В.В. Юхименко // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2011. – №3. – Т.2. – С. 79-84. |
Abstract |
У статті розглянуто сучасні концепції стратегічного управління інноваційним розвитком підприємства та згруповано їх у відповідності до джерел формування конкурентних переваг.
Проаналізовано їхній взаємозв’язок та взаємодію.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24328 В статье рассмотрены современные концепции стратегического управления инновационным развитием предприятия и сгруппированы в соответствии с источниками формирования конкурентных преимуществ. Проанализированы их взаимосвязь и взаимодействие. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24328 The article examines the modern concept of strategic management of innovative business development and grouped them according to the sources of competitive advantage. It is analyzed their relationship and interaction. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24328 |
Appears in Collections: |
Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) |
Views

1

1

1

9253672

1

3

172506

129562

1

718997877

1

1

1

172500

1

1

19

757509095

1

3

369601924

86503

1515018189

369601923
Downloads

1

5

2

5

104976

1

1

78226

239725797

33

1

2051870048

79968428

757509096

-554423508
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
mmi2011_3_2_79_84.pdf | 236.71 kB | Adobe PDF | -1720134184 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.