Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24328
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Сучасні концепції стратегічного управління інноваційним розвитком підприємства |
Other Titles |
Современные концепции стратегического управления инновационным развитием предприятия The modern concept of strategic management of innovation development of enterprise |
Authors |
Шульгіна, Людмила Михайлівна
Шульгина, Людмила Михайловна Shulgina, Liudmyla Myhailivna Юхименко, Віта Василівна Юхименко, Вита Васильевна Ukhymenko, Vita Vasylivna |
ORCID | |
Keywords |
стратегічне управління інноваційний розвиток конкурентна перевага стратегическое управления инновационное развитие конкурентное преимущество strategic management innovative development competitive advantage |
Type | Article |
Date of Issue | 2011 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24328 |
Publisher | ТОВ «ВТД «Університетська книга» |
License | |
Citation | Шульгіна Л.М. Сучасні концепції стратегічного управління інноваційним розвитком підприємства / Л.М. Шульгіна, В.В. Юхименко // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2011. – №3. – Т.2. – С. 79-84. |
Abstract |
У статті розглянуто сучасні концепції стратегічного управління інноваційним розвитком підприємства та згруповано їх у відповідності до джерел формування конкурентних переваг.
Проаналізовано їхній взаємозв’язок та взаємодію.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24328 В статье рассмотрены современные концепции стратегического управления инновационным развитием предприятия и сгруппированы в соответствии с источниками формирования конкурентных преимуществ. Проанализированы их взаимосвязь и взаимодействие. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24328 The article examines the modern concept of strategic management of innovative business development and grouped them according to the sources of competitive advantage. It is analyzed their relationship and interaction. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24328 |
Appears in Collections: |
Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) |
Views
Australia
1
Austria
1
Canada
1
China
9253672
Czechia
1
EU
3
France
172506
Germany
129562
Iran
1
Ireland
718997877
Italy
1
Lithuania
1
Morocco
1
Netherlands
172500
Portugal
1
Romania
1
Russia
19
Singapore
757509095
Slovakia
1
Turkey
3
Ukraine
369601924
United Kingdom
86503
United States
1515018189
Unknown Country
369601923
Downloads
Austria
1
China
5
EU
2
France
5
Germany
104976
Italy
1
Lithuania
1
Netherlands
78226
Romania
239725797
Russia
33
Singapore
1
Ukraine
2051870048
United Kingdom
79968428
United States
757509096
Unknown Country
-554423508
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
mmi2011_3_2_79_84.pdf | 236.71 kB | Adobe PDF | -1720134184 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.