Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24330
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Інноваційна діяльність підприємств молочної промисловості, як засіб підвищення конкурентоспроможності на ринку |
Other Titles |
Innovation of the dairy industry as a means of increasing competitiveness in the market Инновационная деятельность предприятий молочной промышленности как средство повышения конкурентоспособности на рынке |
Authors |
Божидарнік, Тарас Вікторович
Божидарник, Тарас Викторович Bozhydarnik, Taras Viktorovych Божидарнік, Наталія Володимирівна Божидарник, Наталия Владимировна Bozhydarnik, Nataliia Volodymyrivna |
ORCID | |
Keywords |
конкурентоспроможність інновації лізинг молочна промисловість конкурентоспособность инновации лизинг молочная промышленность competitiveness innovation leasing dairy industry |
Type | Article |
Date of Issue | 2011 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24330 |
Publisher | ТОВ «ВТД «Університетська книга» |
License | |
Citation | Божидарнік Т.В. Інноваційна діяльність підприємств молочної промисловості, як засіб підвищення конкурентоспроможності на ринку / Т.В. Божидарнік, Н.В. Божидарнік // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2011. – №3. – Т.2. – С. 85-89. |
Abstract |
У публікації розкривається проблеми підвищення конкурентоспроможності молочної продукції, через інноваційну діяльність підприємств, що здатна забезпечити розробку, освоєння
нових видів продукції, забезпечити високий рівень якості та цінові переваги, формувати умови для активного просування на зовнішні ринки. Тому проблема розвитку інноваційної діяльності вкрай актуальна для розглянутої промисловості. Розглядається стан ринку молока, проблеми діяльності молокопереробних підприємств та запропоновані основні напрями розвитку.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24330 В публикации раскрывается проблемы повышения конкурентоспособности молочной продукции, через инновационную деятельности предприятий, способной обеспечить разработку, освоение новых видов продукции, обеспечить высокий уровень качества и ценовые преимущества, формировать условия для активного продвижения на внешние рынки. Поэтому проблема развития инновационной деятельности крайне актуальна для рассматриваемой промышленности. Рассматривается состояние рынка молока, проблемы деятельности молокоперерабатывающих предприятий и предложены основные направления развития. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24330 The publication reveals the problem of increasing the competitiveness of dairy products, through innovative activities of enterprises that can provide development, development of new products, ensure high quality and cost benefits, to form necessary conditions for promotion to foreign markets. Therefore the problem of innovation is extremely relevant for the considered industry. A condition of the milk market, the problem of the milk business and suggested the main directions of development. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24330 |
Appears in Collections: |
Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) |
Views
Canada
1
China
10850
EU
2
Germany
38695
Ireland
3505541
Italy
1
Lithuania
1
Netherlands
5
Poland
1
Russia
213276593
Singapore
1469529919
Turkey
22
Ukraine
1756446575
United Kingdom
126616
United States
-1355907459
Unknown Country
1756446574
Downloads
Belarus
2
China
213276592
France
1848026
Germany
9978736
Ireland
1
Italy
3505542
Lithuania
1
Norway
1
Poland
9978733
Russia
14
Singapore
1
Ukraine
54285
United Kingdom
1
United States
-1355907458
Unknown Country
1019272
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
mmi2011_3_2_85_89.pdf | 247.72 kB | Adobe PDF | -1116246251 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.