Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24332
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Інноваційні методи впливу на споживачів: аромамаркетинг |
Other Titles |
Инновационные методы влияния на потребителей: аромамаркетинг Innovative methods of influence on consumers: aromamarketing |
Authors |
Окландер, Тетяна Олегівна
Окландер, Татьяна Олеговна Oklander, Tetiana Olehivna |
ORCID | |
Keywords |
аромамаркетинг инновационные методы целевой сегмент маркетинговые инструменты aromamarketing innovative methods target market marketing tools аромамаркетинг інноваційні методи цільовий сегмент маркетингові інструменти |
Type | Article |
Date of Issue | 2011 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24332 |
Publisher | ТОВ «ВТД «Університетська книга» |
License | |
Citation | Окландер Т.О. Інноваційні методи впливу на споживачів: аромамаркетинг / Т.О. Окландер // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2011. – №3. – Т.2. – С. 97-101. |
Abstract |
Стаття присвячена розробці теоретичних положень формування маркетингового інструментарію емоційного впливу на споживачів. Доведена роль аромамаркетингу як інструменту забезпечення стимулювання збуту. Наведений алгоритм дії та типологізація
аромамаркетингу. Визначені цільові сегменти ринку.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24332 Статья посвящена разработке теоретических положений формирования маркетингового инструментария эмоционального воздействия на потребителей. Доказана роль аромамаркетинга как инструмента обеспечения стимулирования сбыта. Приведенный алгоритм действия и типологизация аромамаркетинга. Определены целевые сегменты рынка. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24332 The article is devoted to the development of theoretical propositions forming a marketing tool emotional impact on consumers. Aromamarketing proven role as an instrument of sales promotion. This algorithm acts and typology aromamarketing. Identified target market segments. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24332 |
Appears in Collections: |
Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) |
Views
Australia
1
China
66529
France
1
Germany
31209836
Gibraltar
1
Iceland
1
Iran
1
Ireland
725339
Italy
1
Japan
1
Lithuania
2894342
Netherlands
4
Poland
31209845
Russia
45
Serbia
1
Singapore
1714587822
Switzerland
1
Turkey
31
Ukraine
451816359
United Kingdom
225930357
United States
-865791653
Unknown Country
451816358
Downloads
China
1
France
39
Germany
383
Ireland
2
Lithuania
1
Poland
1
Russia
18
Singapore
1714587823
Switzerland
1
Ukraine
518918764
United Kingdom
44353
United States
-865791652
Unknown Country
451
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
mmi2011_3_2_97_101.pdf | 222.38 kB | Adobe PDF | 1367760185 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.