Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24335
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Основні види винагороди як найважливішого стимулу до підвищення інноваційної активності працівників підприємства |
Other Titles |
Основные виды вознаграждения как важнейший стимул к повышения инновационной активности работников предприятия Main kinds of reward as the most important stimulus for increasing innovation activity of enterprise workers |
Authors |
Хоменко, Людмила Миколаївна
Хоменко, Людмила Николаевна Khomenko, Liudmyla Mykolaivna |
ORCID | |
Keywords |
вознаграждение персонал инновационная активность управление персоналом compensation personnel innovation activity management винагорода персонал інноваційна активність управління персоналом |
Type | Article |
Date of Issue | 2011 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24335 |
Publisher | ТОВ «ВТД «Університетська книга» |
License | |
Citation | Хоменко Л.М. Основні види винагороди як найважливішого стимулу до підвищення інноваційної активності працівників підприємства / Л.М. Хоменко // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2011. – №3. – Т.2. – С. 102-109. |
Abstract |
У статті охарактеризовані основні види винагороди, що мають формувати комплексну систему винагородження на підприємстві, використання якої дозволить керівництву сучасних підприємств підвищити інноваційну активність працівників.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24335 В статье охарактеризованы основные виды вознаграждения, которые должны формировать комплексную систему вознаграждения на предприятии, использование которой позволит руководству современных предприятий повысить инновационную активность работников. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24335 The main kinds of the reward which have to form a complex reward system at the enterprise are described in the article. Using this complex reward system, the managers of the modern enterprises can increase the worker’s innovation activity. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24335 |
Appears in Collections: |
Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) |
Views
Canada
8364241
China
1558749601
EU
1
France
3
Germany
21278075
Ireland
638606
Israel
1
Lithuania
1
Netherlands
19068
Poland
1
Romania
1
Russia
34
Turkey
12
Ukraine
110862360
United Kingdom
55469311
United States
1251255296
Unknown Country
110862359
Downloads
China
6
EU
5
France
10
Germany
1251255296
Ireland
1
Israel
1
Italy
1
Lithuania
1
Russia
22
Ukraine
328772381
United Kingdom
533762
United States
1251255297
Unknown Country
296
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
mmi2011_3_2_102_109.pdf | 256.28 kB | Adobe PDF | -1463150217 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.