Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24335
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Основні види винагороди як найважливішого стимулу до підвищення інноваційної активності працівників підприємства
Other Titles Основные виды вознаграждения как важнейший стимул к повышения инновационной активности работников предприятия
Main kinds of reward as the most important stimulus for increasing innovation activity of enterprise workers
Authors Хоменко, Людмила Миколаївна
Хоменко, Людмила Николаевна
Khomenko, Liudmyla Mykolaivna
ORCID
Keywords вознаграждение
персонал
инновационная активность
управление персоналом
compensation
personnel
innovation activity
management
винагорода
персонал
інноваційна активність
управління персоналом
Type Article
Date of Issue 2011
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24335
Publisher ТОВ «ВТД «Університетська книга»
License
Citation Хоменко Л.М. Основні види винагороди як найважливішого стимулу до підвищення інноваційної активності працівників підприємства / Л.М. Хоменко // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2011. – №3. – Т.2. – С. 102-109.
Abstract У статті охарактеризовані основні види винагороди, що мають формувати комплексну систему винагородження на підприємстві, використання якої дозволить керівництву сучасних підприємств підвищити інноваційну активність працівників. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24335
В статье охарактеризованы основные виды вознаграждения, которые должны формировать комплексную систему вознаграждения на предприятии, использование которой позволит руководству современных предприятий повысить инновационную активность работников. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24335
The main kinds of the reward which have to form a complex reward system at the enterprise are described in the article. Using this complex reward system, the managers of the modern enterprises can increase the worker’s innovation activity. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24335
Appears in Collections: Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations)

Views

Canada Canada
8364241
China China
1558749601
EU EU
1
France France
3
Germany Germany
21278075
Ireland Ireland
638606
Israel Israel
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
19068
Poland Poland
1
Romania Romania
1
Russia Russia
34
Turkey Turkey
12
Ukraine Ukraine
110862360
United Kingdom United Kingdom
55469311
United States United States
1251255296
Unknown Country Unknown Country
110862359

Downloads

China China
6
EU EU
5
France France
10
Germany Germany
1251255296
Ireland Ireland
1
Israel Israel
1
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
22
Ukraine Ukraine
328772381
United Kingdom United Kingdom
533762
United States United States
1251255297
Unknown Country Unknown Country
296

Files

File Size Format Downloads
mmi2011_3_2_102_109.pdf 256.28 kB Adobe PDF -1463150217

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.