Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24337
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Теоретичні засади формування маркетингового менеджменту на підприємстві |
Other Titles |
Теоретические основы формирования маркетингового менеджмента на предприятии Theoretical principles of marketing management in enterprise |
Authors |
Комарницький, Ігор Михайлович
Комарницкий, Игорь Михайлович Komarnitsky, Ihor Myhailovych Цар, Галина Василівна Цар Цар, Галина Васильевна Tsar, Halyna Vasylivna |
ORCID | |
Keywords |
маркетинговий менеджмент процес підприємство маркетинговый менеджмент процесс предприятие marketing management process enterprise |
Type | Article |
Date of Issue | 2011 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24337 |
Publisher | ТОВ «ВТД «Університетська книга» |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Комарницький І.М. Теоретичні засади формування маркетингового менеджменту на підприємстві / І.М. Комарницький, Г.В. Цар // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2011. – №3. – Т.2. – С. 110-116. |
Abstract |
Досліджено, проаналізовано та узагальнено теоретичні засади формування маркетингового менеджменту на підприємстві. Удосконалено визначення економічної категорії «маркетинговий менеджмент».
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24337 Исследовано, проанализированы и обобщены теоретические основы формирования маркетингового менеджмента на предприятии. Усовершенствованы определения экономической категории «маркетинговый менеджмент». При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24337 Studied, analyzed and summarized theoretical basis of marketing management in the enterprise. It is improved determination of economic categories “marketing management”. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24337 |
Appears in Collections: |
Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) |
Views

2

113729

1

3

435913816

3

1

10360521

1

1

18957

4102384

1

52

2

1

11

-425723726

188101

1144959279

-40958456
Downloads

59693

1

125494

105467

1

1

1

1

4102385

12

1

-925198653

75820

-425723726

-1210891597
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
mmi2011_3_2_110_116.pdf | 246.76 kB | Adobe PDF | 1737622197 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.