Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24337
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Теоретичні засади формування маркетингового менеджменту на підприємстві
Other Titles Теоретические основы формирования маркетингового менеджмента на предприятии
Theoretical principles of marketing management in enterprise
Authors Комарницький, Ігор Михайлович
Комарницкий, Игорь Михайлович
Komarnitsky, Ihor Myhailovych
Цар, Галина Василівна
Цар Цар, Галина Васильевна
Tsar, Halyna Vasylivna
ORCID
Keywords маркетинговий менеджмент
процес
підприємство
маркетинговый менеджмент
процесс
предприятие
marketing management
process
enterprise
Type Article
Date of Issue 2011
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24337
Publisher ТОВ «ВТД «Університетська книга»
License
Citation Комарницький І.М. Теоретичні засади формування маркетингового менеджменту на підприємстві / І.М. Комарницький, Г.В. Цар // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2011. – №3. – Т.2. – С. 110-116.
Abstract Досліджено, проаналізовано та узагальнено теоретичні засади формування маркетингового менеджменту на підприємстві. Удосконалено визначення економічної категорії «маркетинговий менеджмент». При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24337
Исследовано, проанализированы и обобщены теоретические основы формирования маркетингового менеджмента на предприятии. Усовершенствованы определения экономической категории «маркетинговый менеджмент». При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24337
Studied, analyzed and summarized theoretical basis of marketing management in the enterprise. It is improved determination of economic categories “marketing management”. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24337
Appears in Collections: Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations)

Views

Canada Canada
2
China China
113729
Finland Finland
1
France France
3
Germany Germany
435913816
Iceland Iceland
3
Indonesia Indonesia
1
Ireland Ireland
10360521
Lithuania Lithuania
1
Morocco Morocco
1
Netherlands Netherlands
18957
Norway Norway
4102384
Romania Romania
1
Russia Russia
52
South Korea South Korea
2
Spain Spain
1
Turkey Turkey
11
Ukraine Ukraine
-425723726
United Kingdom United Kingdom
188101
United States United States
1144959279
Unknown Country Unknown Country
1914142558

Downloads

China China
59693
EU EU
1
France France
125494
Germany Germany
105467
India India
1
Indonesia Indonesia
1
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Norway Norway
4102385
Russia Russia
12
Slovakia Slovakia
1
Ukraine Ukraine
-925198653
United Kingdom United Kingdom
75820
United States United States
-425723726
Unknown Country Unknown Country
-1210891597

Files

File Size Format Downloads
mmi2011_3_2_110_116.pdf 246.76 kB Adobe PDF 1737622197

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.