Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24337
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Теоретичні засади формування маркетингового менеджменту на підприємстві |
Other Titles |
Теоретические основы формирования маркетингового менеджмента на предприятии Theoretical principles of marketing management in enterprise |
Authors |
Комарницький, Ігор Михайлович
Комарницкий, Игорь Михайлович Komarnitsky, Ihor Myhailovych Цар, Галина Василівна Цар Цар, Галина Васильевна Tsar, Halyna Vasylivna |
ORCID | |
Keywords |
маркетинговий менеджмент процес підприємство маркетинговый менеджмент процесс предприятие marketing management process enterprise |
Type | Article |
Date of Issue | 2011 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24337 |
Publisher | ТОВ «ВТД «Університетська книга» |
License | |
Citation | Комарницький І.М. Теоретичні засади формування маркетингового менеджменту на підприємстві / І.М. Комарницький, Г.В. Цар // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2011. – №3. – Т.2. – С. 110-116. |
Abstract |
Досліджено, проаналізовано та узагальнено теоретичні засади формування маркетингового менеджменту на підприємстві. Удосконалено визначення економічної категорії «маркетинговий менеджмент».
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24337 Исследовано, проанализированы и обобщены теоретические основы формирования маркетингового менеджмента на предприятии. Усовершенствованы определения экономической категории «маркетинговый менеджмент». При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24337 Studied, analyzed and summarized theoretical basis of marketing management in the enterprise. It is improved determination of economic categories “marketing management”. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24337 |
Appears in Collections: |
Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) |
Views
Canada
2
China
113729
Finland
1
France
3
Germany
435913816
Iceland
3
Indonesia
1
Ireland
10360521
Lithuania
1
Morocco
1
Netherlands
18957
Norway
4102384
Romania
1
Russia
52
South Korea
2
Spain
1
Turkey
11
Ukraine
-425723726
United Kingdom
188101
United States
1144959279
Unknown Country
1914142558
Downloads
China
59693
EU
1
France
125494
Germany
105467
India
1
Indonesia
1
Ireland
1
Lithuania
1
Norway
4102385
Russia
12
Slovakia
1
Ukraine
-925198653
United Kingdom
75820
United States
-425723726
Unknown Country
-1210891597
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
mmi2011_3_2_110_116.pdf | 246.76 kB | Adobe PDF | 1737622197 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.