Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24424
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Информация и коммуникации в управлении предприятием |
Other Titles |
Інформація і комунікації в управлінні підприємством The information and communications in operation of business |
Authors |
Боднар, Аліна Валеріївна
Боднар, Алина Валериевна Bodnar, Alina Valeriivna |
ORCID | |
Keywords |
інформація комунікація процес система управління зворотний зв’язок information communications process control system feedback информация коммуникация процесс система управления обратная связь |
Type | Article |
Date of Issue | 2011 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24424 |
Publisher | ТОВ «ВТД «Університетська книга» |
License | |
Citation | Боднар А.В. Информация и коммуникации в управлении предприятием / А.В. Бондар // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2011. – №3. – Т.2. – С. 219-227. |
Abstract |
Стаття присвячена актуальним питанням управління інформаційно-комунікаційним процесом. Визначено співвідношення зрозуміти «інформація» і «комунікація», а так само систематизовані теоретичні уявлення про процес комунікації. Виділені перешкоди на шляху передачі інформації, визначені основні напрями вдосконалення комунікаційного процесу.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24424 Статья посвящена актуальным вопросам управления информационно-коммуникационным процессом. Определено соотношение понятий «информация» и «коммуникация», а так же систематизированы теоретические представления о процессе коммуникации. Выделены преграды на пути передачи информации, определены основные направления совершенствования коммуникационного процесса. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24424 The article is devoted to urgent problems of information-communication process management. The parity of concepts “information” and “communication” is defined and theoretical conceptions about process of communication are systematized. Barriers for information transfer ways are allocated, the basic directions of communication imperfection process are defined. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24424 |
Appears in Collections: |
Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) |
Views
Armenia
1
Canada
1
China
-2044527970
Germany
40836482
Greece
222796
India
1
Iran
1
Ireland
3044627
Italy
1
Kazakhstan
1
Lithuania
1
Moldova
1
Netherlands
4
Norway
1
Poland
1
Russia
53
Singapore
1
Turkey
14
Ukraine
342187546
United Kingdom
171496025
United States
239159720
Unknown Country
342187545
Downloads
Belarus
1
Canada
1
China
1383712585
Czechia
1
EU
5
France
16
Germany
277
Italy
1
Japan
1
Lithuania
1
Moldova
1
Netherlands
1
Norway
2
Russia
94
Ukraine
1006141358
United Kingdom
43342
United States
239159721
Unknown Country
-905393146
Uzbekistan
1
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
mmi2011_3_2_219_227.pdf | 259.72 kB | Adobe PDF | 1723664263 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.