Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24425
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Оптимізація інформаційного середовища інвестиційної діяльності сільськогосподарських підприємств |
Other Titles |
Оптимизация информационной среды инвестиционной деятельности сельскохозяйственных предприятий Optimization of informative environment of investment activity of agricultural enterprises |
Authors |
Іванович, Ілона Юріївна
Иванович, Илона Юрьевна Ivanovich, Ilona Yuriivna |
ORCID | |
Keywords |
инвестиционный процесс инвестор реципиент инвестиций информация маркетинговый подход критерии оценки инвесторов investment process investor recipient of investments information marketing approach criteria of estimation of investors інвестиційний процес інвестор реципієнт інвестицій інформація маркетинговий підхід критерії оцінки інвесторів |
Type | Article |
Date of Issue | 2011 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24425 |
Publisher | ТОВ «ВТД «Університетська книга» |
License | |
Citation | Іванович І.Ю. Оптимізація інформаційного середовища інвестиційної діяльності сільськогосподарських підприємств / І.Ю. Іванович // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2011. – №3. – Т.2. – С. 228-235. |
Abstract |
Доведена необхідність застосування маркетингового підходу при оцінці інформаційного середовища прийняття рішень щодо інвестування. Оцінено роль інформаційно-аналітичної
інформації про учасників інвестиційного процесу, визначено рівні її накопичення, джерела пошуку та критерії оцінки інвесторів. Представлено механізм маркетингового підходу з реалізації
потенціалу інвестиційної діяльності підприємства.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24425 Доказанная необходимость применения маркетингового подхода при оценке информационной среды принятия решений относительно инвестирования. Оценена роль информационно-аналитической информации об участниках инвестиционного процесса, определенно уровни ее накопления, источника поиска, и критерии оценки инвесторов. Представлен механизм маркетингового подхода из реализации потенциала инвестиционной деятельности. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24425 Well-proven necessity of application of marketing approach at the estimation of informative environment of making decision in relation to investing. The role of informacionno-analiticheskoy information is appraised about the participants of investment process, certainly levels of its accumulation, source of search, and criteria of estimation of investors. The mechanism of marketing approach is presented from achieving investment activity. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24425 |
Appears in Collections: |
Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) |
Views
Australia
1
Canada
1
China
246
EU
1
Germany
25689611
Greece
77954
Ireland
1916020
Japan
1
Lithuania
1
Netherlands
5
Russia
52
Turkey
3
Ukraine
101875089
United Kingdom
51223317
United States
1142113454
Unknown Country
101875088
Downloads
China
1
France
2
Germany
248
Lithuania
1
Russia
4
Ukraine
294141285
United Kingdom
1
United States
1424770845
Unknown Country
482
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
mmi2011_3_2_228_235.pdf | 256.9 kB | Adobe PDF | 1718912869 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.