Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24511
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Аналіз франчайзингової форми використання бренда з позицій маркетингу інновацій
Authors Makhnusha, Svitlana Mykhailivna
ORCID
Keywords франчайзинг
franchising
бренд
brand
маркетинг інновацій
маркетинг инноваций
marketing of innovations
Type Article
Date of Issue 2011
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24511
Publisher Видавництво СумДУ
License
Citation Махнуша, С.М. Аналіз франчайзингової форми використання бренда з позицій маркетингу інновацій [Текст] / С.М. Махнуша // Механізм регулювання економіки. — 2011. — № 1. — С. 120-127.
Abstract У статті автором проведений аналіз франчайзингової форми використання бренда з позицій маркетингу інновацій, а саме: виділено місце, роль та особливості такого формату ведення бізнесу, як франчайзинг, у процесі маркетингу інновації від товаровиробника до споживача, а також проведений огляд стану та сучасних його проблем в Україні. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24511
В статье автором проведен анализ франчайзинговой формы использования бренда с позиций маркетинга инноваций, а именно: выделено место, роль и особенности такого формата ведения бизнеса, как франчайзинг в процессе маркетинга инновации от товаропроизводителя до потребителя, а также проведен обзор состояния и современных его проблем в Украине. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24511
In this article the author analyses franchising form of brand use from the point of view of marketing of innovations, in peculiar defines place, role and particularities of franchising in the process of marketing of innovation on its way from the manufacturer to the consumer. Survey of the contemporary state and problems of franchising in Ukraine is conducted. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24511
Appears in Collections: Механізм регулювання економіки (Mechanism of Economic Regulation)

Views

Argentina Argentina
1
Canada Canada
40598
China China
3
France France
1
Germany Germany
13326973
Greece Greece
243255
Iran Iran
1
Ireland Ireland
3689930
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
20302
Russia Russia
22
Singapore Singapore
1964599411
Slovakia Slovakia
1
South Korea South Korea
4
Turkey Turkey
4
Ukraine Ukraine
-266050296
United Kingdom United Kingdom
59484535
United States United States
1243254156
Unknown Country Unknown Country
178406520

Downloads

Belarus Belarus
1
China China
6
Czechia Czechia
1
EU EU
1
France France
3
Germany Germany
-710507113
Italy Italy
24748080
Lithuania Lithuania
1
Poland Poland
-710507113
Russia Russia
24748082
Singapore Singapore
1
Spain Spain
1
Ukraine Ukraine
1243254157
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
1964599415
Unknown Country Unknown Country
470

Files

File Size Format Downloads
3.3_Mahnoush.pdf 234.41 kB Adobe PDF 1836335994

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.