Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24651
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Роль та місце маркетингу інновацій в екологічному брендингу |
Authors |
Makhnusha, Svitlana Mykhailivna
Косолап, Н.Є. |
ORCID | |
Keywords |
екологічний брендінг экологический брендинг ecological branding маркетинг инноваций маркетинг інновацій marketing innovation |
Type | Article |
Date of Issue | 2011 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24651 |
Publisher | Видавництво СумДУ |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Махнуша, С.М. Роль та місце маркетингу інновацій в екологічному брендингу [Текст] / С.М. Махнуша, Н.Є. Косолам // Механізм регулювання економіки. — 2011. — № 2. — С. 167-175. |
Abstract |
У статті авторами проведено аналіз сутності, особливостей та сучасного стану екологічного брендингу, а також визначена роль і місце маркетингу інновацій в ньому.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24651 В статье авторами проведен анализ сущности, особенностей и современного состояния экологического брендинга, а также определена роль и место маркетинга инноваций в нем. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24651 In this article the authors analyze the content, particularities and contemporary state of ecological branding and define and find out the role and place of marketing of innovations in it. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24651 |
Appears in Collections: |
Механізм регулювання економіки (Mechanism of Economic Regulation) |
Views

1

544258559

3

221

28377

4514791

2

1

3

40

1321380160

4

47602770

1

8345997

544258557

16673076
Downloads

4

1

3

222

1

1

1

2

544258557

1

-1807904731

249
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Mahnusha.pdf | 487.83 kB | Adobe PDF | -1263645689 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.