Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/25345
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Social-media platforms and its effect on digital marketing activities |
Other Titles |
Социальные сети и их влияние на Интернет-маркетинг Соціальні мережі та їхній вплив на Інтернет-маркетинг |
Authors |
Lesidrenska, Svetlana
Dicke, Philipp |
ORCID | |
Keywords |
маркетингові комунікації маркетинговые коммуникации marketing communication соціальні мережі социальные сети social network Інтернет-маркетинг Интернет-маркетинг Internet-marketing соціальні медіа платформи социальные медиа платформы social-media platform |
Type | Article |
Date of Issue | 2012 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/25345 |
Publisher | ТОВ "ВТД "Університетська книга" |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Lesidrenska, S. Social-media platforms and its effect on digital marketing activities [Текст] / S. Lesidrenska, Ph. Dicke // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2012. — № 1. — С. 44-52. |
Abstract |
Робота присвячена темі соціальних мереж і як вони можуть бути використані в маркетинговій та брендовій діяльностях для кращої комунікацій з споживачами, а також для більш швидкої реакції споживачів (висловлення скарг, невдоволення чи позитивних відгуків). Детально розглядається розвиток соціальних мереж, що підкреслює важливу роль цих медіа-платформ для споживачів.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/25345 Работа посвящена теме социальных сетей и как они могут быть использованы в маркетинговой и брендовой деятельностях для лучшей коммуникации с потребителями, а также для более быстрой реакции потребителей (высказывания жалоб, недовольства или положительных отзывов). Подробно рассматривается развитие социальных сетей, что подчеркивает важную роль этих медиа-платформ для потребителей. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/25345 This paper deals with the topic of social networks and how it can be used for marketing/brand communication activities to get closer to the customer and also be able to response faster to customer complains, dissatisfaction or positive feedbacks. In detail the paper reviews the development of social networks and it emphasizes the power of those networks among customers. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/25345 |
Appears in Collections: |
Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) |
Views

1

1

1

1

73916

209579

510501564

171934

156802

218460

771353646

1

76485

510501589

125086

510501623

1828337748

510501514

80524

36686538

1

510501543

154907

510501562

510501585

112341

1

118739

510501638

152405

510501643

136481

2019201484

72936

56208

510501591

-582279076

61673

510501578

-787300611

1

510501535

200590

510501567

2

1828337619

104245

24100

510501635

64754

162754

510501592

218432

139975

510501515

107679

130843

1828337741

181361

211225

61392

52550

153790

32422

510501601

62658

1

118537146

1

-582279075

53634

81904

510501639

510501631

206101

510501581

1

510501566

118537138

1

1828337581

1

153419

118537082

510501629

1

-1642572816

120310

-1642572815

-1180950916

108912

118537089

117532

119567

45765
Downloads

215555

143444

1

175458

44090

510501556

1

1

52774

-393650304

1

171584

1828337802

99685

85125

119483

125850

1

-393650305

45257

189661

1

1

1

134388

146306

73308

118537121

92126

1

146539

31074

510501619

1

1

156355

207987

62620

87981

1

1828337614

1

1

510501593

1

1

510501530

111726

1828337573

1

510501618

59653

187290

35126

141174

30880

102329

2

1

1

-582279074

1

82538

771353634

113644

202125

105213

1

1

1

184009

510501516

510501621

130758756

125313

116619

-1180950915

-1747154353

1

80693

1

1

510501579
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Lesidrenska.pdf | 597.54 kB | Adobe PDF | 2001307895 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.