Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/25346
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Комплексне дослідження бізнес-портфеля приладобудівного підприємства |
Other Titles |
Комплексное исследование бизнес-портфеля приборостроительного предприятия Сomprehensive research of business-portfolio of instrument-making enterprise |
Authors |
Беспалюк, Христина Мирославівна
Ілів, Ірина Михайлівна |
ORCID | |
Keywords |
бізнес-портфель бизнес-портфель business-portfolio АВС-ХYZ-аналіз АВС-ХYZ-анализ ABC-XYZ-analisys товарний асортимент товарный ассортимент product range «лійка продаж» «воронка продаж» “sales funnel” життєвий цикл продукції жизненный цикл продукции product life cycle |
Type | Article |
Date of Issue | 2012 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/25346 |
Publisher | ТОВ "ВТД "Університетська книга" |
License | |
Citation | Беспалюк, Х.М. Комплексне дослідження бізнес-портфеля приладобудівного підприємства [Текст] / Х.М. Беспалюк, І.М. Ілів // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2012. — № 1. — С. 53-63. |
Abstract |
У статті проведено аналіз методів управління бізнес-портфелем. Запропонований методичний підхід до аналізу товарного асортименту приладобудівного підприємства. На основі результатів комплексного дослідження сформульовано рекомендації щодо зміни асортиментної структури всередині бізнес-портфеля та покращенні його прибутковості.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/25346 В статье проведен анализ методов управления бизнес-портфелем. Предложен методический подход к анализу товарного ассортимента приборостроительного предприятия. На основе результатов комплексного исследования сформулированы рекомендации по изменению ассортиментной структуры внутри бизнес-портфеля и улучшению его прибыльности. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/25346 The analysis of methods of management a business-portfolio is conducted in the article. The methodical going is offered near the analysis of product range of instrument-making enterprise. On the basis of results of complex research recommendations are formulated on the change of assortment structure into a business-portfolio and profitability improvement. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/25346 |
Appears in Collections: |
Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) |
Views
Argentina
1
Canada
1
China
5
EU
2
France
6
Germany
5
Greece
1
Iran
2
Ireland
53204
Lithuania
1
Netherlands
8
Poland
2
Russia
32
Singapore
1
Turkey
10
Ukraine
674212
United Kingdom
342431
United States
8827083
Unknown Country
674211
Downloads
China
4
EU
3
France
8
Germany
5338811
Lithuania
1
Mexico
1
Russia
9
Singapore
1
Ukraine
5338810
United Kingdom
1
United States
5338810
Unknown Country
615
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Bespalyuk.pdf | 612.07 kB | Adobe PDF | 16017074 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.