Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/25350
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Адаптація маркетингової дослідної методики «Mystery Shoppіng» до специфіки роботи роздрібних магазинів самообслуговування |
Other Titles |
Адаптация маркетинговой исследовательской методики «Mystery Shopping» к специфике работы розничных магазинов самообслуживания Adapting of marketing research methodology “Mystery Shopping” to the specifics of retail self-service shops |
Authors |
Антипова, Юлія Костянтинівна
Сорочан, Дмитро Володимирович |
ORCID | |
Keywords |
Mystery Shoppіng маркетингове дослідження маркетинговое исследование marketing research магазин самообслуговування магазин самообслуживания self-service shop роздрібна торгівля розничная торговля retail trade сегментація сегментация segmentation споживач потребитель consumer «таємничий» покупець «таинственный» покупатель Mystery Shopper |
Type | Article |
Date of Issue | 2012 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/25350 |
Publisher | ТОВ "ВТД "Університетська книга" |
License | |
Citation | Антипова, Ю.К. Адаптація маркетингової дослідної методики «Mystery Shoppіng» до специфіки роботи роздрібних магазинів самообслуговування [Текст] / Ю.К. Антипова, Д.В. Сорочан // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2012. — № 1. — С. 89-95. |
Abstract |
У статті розглянуто інноваційні підходи до проведення маркетингового дослідження якості сервісу в роздрібних магазинах самообслуговування за допомогою методики «Mystery Shopping». Розроблено алгоритм проведення маркетингового дослідження «Mystery Shopping» у магазині самообслуговування.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/25350 В статье рассмотрены инновационные подходы к проведению маркетингового исследования качества сервиса в розничных магазинах самообслуживания с помощью методики «Mystery Shoppіng». Разработан алгоритм проведения маркетингового исследования «Mystery Shoppіng» в магазине самообслуживания. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/25350 The article shows the innovational approaches of carrying out marketing research of the service quality in the retail self-service shops with the help of “Mystery Shopping” method. The algorithm of making marketing research “Mystery Shopping” in the self-service shops was developed. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/25350 |
Appears in Collections: |
Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) |
Views
Argentina
1
Belarus
1
Canada
8494
China
-2121727625
EU
1
Germany
994663
Greece
101905
Ireland
3876266
Lithuania
1
Netherlands
4
Pakistan
1
Russia
29
Spain
1
Turkey
4
Ukraine
137301278
United Arab Emirates
1
United Kingdom
68667624
United States
1147778749
Unknown Country
137301277
Downloads
China
399763598
France
2
Germany
2
Lithuania
1
Norway
1
Poland
1
Russia
5
Ukraine
390040307
United Kingdom
1
United States
-1373712476
Unknown Country
443
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Antypova.pdf | 508.71 kB | Adobe PDF | -583908115 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.