Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/25350
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Адаптація маркетингової дослідної методики «Mystery Shoppіng» до специфіки роботи роздрібних магазинів самообслуговування
Other Titles Адаптация маркетинговой исследовательской методики «Mystery Shopping» к специфике работы розничных магазинов самообслуживания
Adapting of marketing research methodology “Mystery Shopping” to the specifics of retail self-service shops
Authors Антипова, Юлія Костянтинівна
Сорочан, Дмитро Володимирович
ORCID
Keywords Mystery Shoppіng
маркетингове дослідження
маркетинговое исследование
marketing research
магазин самообслуговування
магазин самообслуживания
self-service shop
роздрібна торгівля
розничная торговля
retail trade
сегментація
сегментация
segmentation
споживач
потребитель
consumer
«таємничий» покупець
«таинственный» покупатель
Mystery Shopper
Type Article
Date of Issue 2012
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/25350
Publisher ТОВ "ВТД "Університетська книга"
License Copyright not evaluated
Citation Антипова, Ю.К. Адаптація маркетингової дослідної методики «Mystery Shoppіng» до специфіки роботи роздрібних магазинів самообслуговування [Текст] / Ю.К. Антипова, Д.В. Сорочан // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2012. — № 1. — С. 89-95.
Abstract У статті розглянуто інноваційні підходи до проведення маркетингового дослідження якості сервісу в роздрібних магазинах самообслуговування за допомогою методики «Mystery Shopping». Розроблено алгоритм проведення маркетингового дослідження «Mystery Shopping» у магазині самообслуговування. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/25350
В статье рассмотрены инновационные подходы к проведению маркетингового исследования качества сервиса в розничных магазинах самообслуживания с помощью методики «Mystery Shoppіng». Разработан алгоритм проведения маркетингового исследования «Mystery Shoppіng» в магазине самообслуживания. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/25350
The article shows the innovational approaches of carrying out marketing research of the service quality in the retail self-service shops with the help of “Mystery Shopping” method. The algorithm of making marketing research “Mystery Shopping” in the self-service shops was developed. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/25350
Appears in Collections: Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations)

Views

Argentina Argentina
1
Belarus Belarus
1
Canada Canada
8494
China China
-2121727625
EU EU
1
Germany Germany
994663
Greece Greece
101905
Ireland Ireland
3876266
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
4
Pakistan Pakistan
1
Russia Russia
29
Spain Spain
1
Turkey Turkey
4
Ukraine Ukraine
137301278
United Arab Emirates United Arab Emirates
1
United Kingdom United Kingdom
68667624
United States United States
1147778749
Unknown Country Unknown Country
-1388695925

Downloads

China China
399763598
France France
2
Germany Germany
2
Lithuania Lithuania
1
Norway Norway
1
Poland Poland
1
Russia Russia
5
Ukraine Ukraine
390040307
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
-1373712476
Unknown Country Unknown Country
2143272770

Files

File Size Format Downloads
Antypova.pdf 508.71 kB Adobe PDF 1559364212

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.