Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/25361
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Ризики маркетингової діяльності: вплив глобалізації |
Other Titles |
Риски маркетинговой деятельности: влияние глобализации Risks of marketing activity: globalization influence |
Authors |
Петруня, Віра Юріївна
|
ORCID | |
Keywords |
глобалізація глобализация globalization зовнішнє середовище внешняя среда environment організація organization маркетингова діяльність маркетинговая деятельность marketing activity ризики риски risks |
Type | Article |
Date of Issue | 2012 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/25361 |
Publisher | ТОВ "ВТД "Університетська книга" |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Петруня, В.Ю. Ризики маркетингової діяльності: вплив глобалізації [Текст] / В.Ю. Петруня // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2012. — № 1. — С. 114-122. |
Abstract |
У статті розглянуто вплив економічної глобалізації на маркетингову діяльність організацій. Визначено, як змінюється система ризиків маркетингової діяльності приватних і державних організацій під впливом глобалізації.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/25361 В статье рассмотрено влияние экономической глобализации на маркетинговую деятельность организаций. Выявлено, как изменяется система рисков маркетинговой деятельности частных и государственных организаций под влиянием глобализации. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/25361 In the article the influence of economic globalization on marketing activity of an organization is examined. There is determined how the system of risk of marketing activity of private and government organizations is changing under the globalization influence. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/25361 |
Appears in Collections: |
Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) |
Views

1

1

4

1

1

744941

1

1

107047

1

1

4588

1

1

27

3

4286178

2152263

47069886

58651125
Downloads

8

1

1

12326174

1

1

1

11

35488648

1

47069887

470
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Petrunya.pdf | 540.78 kB | Adobe PDF | 94885204 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.