Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/25368
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Розроблення методичного підходу до раціональної організації інноваційного процесу на підприємстві
Other Titles The methodical approach to the rational organization of innovative process at the enterprise development
Разработка методического подхода к рациональной организации инновационного процесса на предприятии
Authors Karpishchenko, Oleksandr Oleksiiovych
ORCID
Keywords тип стратегічної поведінки
тип стратегического поведения
type of strategic behavior
продуктовий портфель підприємства
продуктовый портфель предприятия
grocery portfolio of enterprise
інноваційний процес
инновационный процесс
innovative process
життєвий цикл
жизненный цикл
life cycle
Type Article
Date of Issue 2012
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/25368
Publisher ТОВ "ВТД "Університетська книга"
License
Citation Карпіщенко, О.О. Розроблення методичного підходу до раціональної організації інноваційного процесу на підприємстві [Текст] / О.О. Карпіщенко // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2012. — № 1. — С. 156-163.
Abstract Розроблено методичний підхід до раціональної організації інноваційного процесу на підприємстві шляхом взаємоузгодження складових ринкової, виробничої та інноваційної діяльності. У його основу покладено різнобічну оцінку типу стратегічної поведінки підприємства. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/25368
Разработан методический подход к рациональной организации инновационного процесса на предприятии путем согласования составляющих рыночной, производственной и инновационной деятельности. В его основу положена разносторонняя оценка типа стратегического поведения предприятия. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/25368
The methodical approach to the rational organization of innovative process at the enterprise by the coordination constituting market, production and innovative activity is developed. The versatile estimation of strategic’s type behavior of the enterprise is put in its basis. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/25368
Appears in Collections: Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations)

Views

Canada Canada
7116
China China
2675575
Finland Finland
1
Germany Germany
21349
Greece Greece
1
Iran Iran
1
Ireland Ireland
61705
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
3559
Russia Russia
21
Singapore Singapore
15562032
Slovakia Slovakia
1
Turkey Turkey
6
Ukraine Ukraine
933018
United Kingdom United Kingdom
470068
United States United States
15562034
Unknown Country Unknown Country
933017

Downloads

China China
3
France France
1
Germany Germany
470066
Italy Italy
3
Lithuania Lithuania
1
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
5351150
United States United States
36229507
Unknown Country Unknown Country
213

Files

File Size Format Downloads
Karpishchenko.pdf 561.11 kB Adobe PDF 42050945

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.