Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/25368
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Розроблення методичного підходу до раціональної організації інноваційного процесу на підприємстві |
Other Titles |
The methodical approach to the rational organization of innovative process at the enterprise development Разработка методического подхода к рациональной организации инновационного процесса на предприятии |
Authors |
Karpishchenko, Oleksandr Oleksiiovych
|
ORCID | |
Keywords |
тип стратегічної поведінки тип стратегического поведения type of strategic behavior продуктовий портфель підприємства продуктовый портфель предприятия grocery portfolio of enterprise інноваційний процес инновационный процесс innovative process життєвий цикл жизненный цикл life cycle |
Type | Article |
Date of Issue | 2012 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/25368 |
Publisher | ТОВ "ВТД "Університетська книга" |
License | |
Citation | Карпіщенко, О.О. Розроблення методичного підходу до раціональної організації інноваційного процесу на підприємстві [Текст] / О.О. Карпіщенко // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2012. — № 1. — С. 156-163. |
Abstract |
Розроблено методичний підхід до раціональної організації інноваційного процесу на підприємстві шляхом взаємоузгодження складових ринкової, виробничої та інноваційної діяльності. У його основу покладено різнобічну оцінку типу стратегічної поведінки підприємства.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/25368 Разработан методический подход к рациональной организации инновационного процесса на предприятии путем согласования составляющих рыночной, производственной и инновационной деятельности. В его основу положена разносторонняя оценка типа стратегического поведения предприятия. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/25368 The methodical approach to the rational organization of innovative process at the enterprise by the coordination constituting market, production and innovative activity is developed. The versatile estimation of strategic’s type behavior of the enterprise is put in its basis. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/25368 |
Appears in Collections: |
Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) |
Views
Canada
7116
China
2675575
Finland
1
Germany
21349
Greece
1
Iran
1
Ireland
61705
Italy
1
Lithuania
1
Netherlands
3559
Russia
21
Singapore
15562032
Slovakia
1
Turkey
6
Ukraine
933018
United Kingdom
470068
United States
15562034
Unknown Country
933017
Downloads
China
3
France
1
Germany
470066
Italy
3
Lithuania
1
Singapore
1
Ukraine
5351150
United States
36229507
Unknown Country
213
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Karpishchenko.pdf | 561.11 kB | Adobe PDF | 42050945 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.