Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/25376
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Влияние структуры отраслевого рынка на адаптивное развитие предприятия |
Other Titles |
Вплив структури галузевого ринку на адаптивний розвиток підприємства Influence of the structure branch market on adaptive development of the enterprise |
Authors |
Загорная, Татьяна Олеговна
|
ORCID | |
Keywords |
отраслевой рынок галузевий ринок branch market адаптивний розвиток адаптивное развитие adaptive development стратегії розвитку стратегии развития strategies of development конкурентна позиція конкурентная позиция competitive position стратегічна матриця стратегическая матрица strategic matrix ринкова частка рыночная доля market share |
Type | Article |
Date of Issue | 2012 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/25376 |
Publisher | ТОВ "ВТД "Університетська книга" |
License | |
Citation | Загорная, Т.О. Влияние структуры отраслевого рынка на адаптивное развитие предприятия [Текст] / Т.О. Загорная // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2012. — № 1. — С. 201-208. |
Abstract |
У статті розглянуто проблематику дослідження впливу галузевого ринку на розроблення та реалізацію стратегій адаптивного розвитку підприємства. Основу запропонованого підходу становить розроблення альтернативних напрямків стратегічних рішень для окремих промислових підприємств з урахуванням їхніх позиції на ринку й особливостей функціонування галузевого ринку.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/25376 В статье рассмотрена проблематика исследования влияния отраслевого рынка на разработку и реализацию стратегий адаптивного развития предприятия. Основу предложенного подхода формирует разработка альтернативных направлений стратегических решений для отдельных промышленных предприятий с учетом их позиции на рынке и особенностей функционирования отраслевого рынка. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/25376 Problem of the study of branch market’s influence on development and realization adaptive development strategy of the enterprise is considered in article. The basis of the offered approach forms the development of the alternative directions of the strategic decisions for some industrial enterprises with taking into account their position on the market and features of branch market’s functioning. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/25376 |
Appears in Collections: |
Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) |
Views
Belarus
1
Canada
1
China
1
Finland
7443
Germany
12906698
Greece
1
Ireland
77117
Japan
1
Lithuania
1
Netherlands
3724
Russia
33
Turkey
3
Ukraine
1204084
United Kingdom
602043
United States
12906700
Unknown Country
1204083
Downloads
Azerbaijan
1
Belarus
11
China
512483
EU
1
France
1
Germany
12906699
Lithuania
1
Russia
74
Ukraine
3611034
United States
12906701
Unknown Country
52222
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Zagornaya.pdf | 544.9 kB | Adobe PDF | 29989228 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.