Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/25382
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Перспективи використання маркетингових інструментів у галузі охорони здоров’я України |
Other Titles |
The future of using marketing tools in health care system in Ukraine Перспективы использования маркетинговых инструментов в области здравоохранения Украины |
Authors |
Овсянецька, Ольга Ярославівна
|
ORCID | |
Keywords |
маркетинг marketing маркетингові інструменти маркетинговые инструменты marketing tools медична допомога медицинская помощь medical assistance медична послуга медицинская услуга медицинское страхование медичне страхування medical services medical insurance |
Type | Article |
Date of Issue | 2012 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/25382 |
Publisher | ТОВ "ВТД "Університетська книга" |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Овсянецька, О.Я. Перспективи використання маркетингових інструментів у галузі охорони здоров’я України [Текст] / О.Я. Овсянецька // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2012. — № 1. — С. 241-245. |
Abstract |
У цій науковій статті досліджено можливості застосування маркетингових механізмів у галузі охорони здоров’я України. Також у праці проаналізовано позитивні та негативні результати застосування маркетингових інструментів на прикладах України та інших країн.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/25382 В данной научной статье исследованы возможности применения маркетинговых механизмов в области здравоохранения Украины. При этом в работе проанализированы позитивные и негативные результаты применения маркетинговых инструментов на примерах Украины и других стран. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/25382 This scientific research examines the possibility of using marketing mechanisms in the health care system of Ukraine. Also in this study are analyzed the positive and negative results of marketing tools’ implementation on the examples from Ukraine and other countries. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/25382 |
Appears in Collections: |
Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) |
Views

1

1

989968666

1

1

2

6

6983

198413

1979937329

1

1

24

2

878811801

2128301

-1206705378

8109391
Downloads

1

136930

396823

1

1

5

-1206705381

1

-1206705379

381
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Ovsyanetska.pdf | 501.18 kB | Adobe PDF | 1882090679 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.