Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/25382
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Перспективи використання маркетингових інструментів у галузі охорони здоров’я України |
Other Titles |
The future of using marketing tools in health care system in Ukraine Перспективы использования маркетинговых инструментов в области здравоохранения Украины |
Authors |
Овсянецька, Ольга Ярославівна
|
ORCID | |
Keywords |
маркетинг marketing маркетингові інструменти маркетинговые инструменты marketing tools медична допомога медицинская помощь medical assistance медична послуга медицинская услуга медицинское страхование медичне страхування medical services medical insurance |
Type | Article |
Date of Issue | 2012 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/25382 |
Publisher | ТОВ "ВТД "Університетська книга" |
License | |
Citation | Овсянецька, О.Я. Перспективи використання маркетингових інструментів у галузі охорони здоров’я України [Текст] / О.Я. Овсянецька // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2012. — № 1. — С. 241-245. |
Abstract |
У цій науковій статті досліджено можливості застосування маркетингових механізмів у галузі охорони здоров’я України. Також у праці проаналізовано позитивні та негативні результати застосування маркетингових інструментів на прикладах України та інших країн.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/25382 В данной научной статье исследованы возможности применения маркетинговых механизмов в области здравоохранения Украины. При этом в работе проанализированы позитивные и негативные результаты применения маркетинговых инструментов на примерах Украины и других стран. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/25382 This scientific research examines the possibility of using marketing mechanisms in the health care system of Ukraine. Also in this study are analyzed the positive and negative results of marketing tools’ implementation on the examples from Ukraine and other countries. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/25382 |
Appears in Collections: |
Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) |
Views
Belarus
1
Canada
1
China
989968666
EU
1
Finland
1
France
2
Germany
6
Greece
6983
Ireland
198413
Japan
1979937329
Lithuania
1
Moldova
1
Russia
24
Turkey
2
Ukraine
878811801
United Kingdom
2128301
United States
-1206705378
Unknown Country
8109391
Downloads
China
1
France
136930
Germany
396823
Lithuania
1
Romania
1
Russia
5
Ukraine
-1206705381
United Kingdom
1
United States
-1206705379
Unknown Country
381
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Ovsyanetska.pdf | 501.18 kB | Adobe PDF | 1882090679 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.