Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/26451
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Педагогічні умови формування пізнавальної самостійності старшокласників в евристичному навчанні |
Authors |
Usenko, Nataliia Mykolaivna
|
ORCID | |
Keywords |
педагогічні умови навчання педагогика обучение students education |
Type | Article |
Date of Issue | 2009 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/26451 |
Publisher | Харківський національний педагогічний університет ім. Г.С. Сковороди. |
License | |
Citation | Усенко, Н.М. Педагогічні умови формування пізнавальної самостійності старшокласників в евристичному навчанні [Текст]/ Н.М. Усенко // Засоби навчальної та науково-дослідної роботи: збірник наукових праць / за заг. ред. проф. В.І. Євдокимова і проф. О.М. Микитюка / Харківський національний педагогічний університет ім. Г.С. Сковороди. – Харків, 2009. – С. 187-195. |
Abstract |
У статті розкриваються особливості організації самостійної роботи учнів в
традиційному та евристичному навчанні. З’ясовуються сучасні дидактичні
характеристики найважливішого продукту самостійної праці в умовах евристичного
пошуку – пізнавальної самостійності школярів.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/26451 |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ІФСК) |
Views
Belgium
99010928
Canada
1
China
2
EU
1
France
1
Germany
11210
Greece
1
Ireland
4476422
Lithuania
1
Mongolia
1
Netherlands
7
Romania
1
Russia
25
Singapore
1
Slovakia
1
Sweden
1
Turkey
6
Ukraine
218577004
United Kingdom
41920302
United States
99010926
Unknown Country
218577003
Downloads
China
2
EU
2
France
1976168275
Germany
350
Lithuania
1
Russia
17
Singapore
1
Ukraine
-1351674882
United Kingdom
1
United States
-384551065
Unknown Country
335
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Usenko_Samostiina_robota_uchniv.pdf | 302.33 kB | Adobe PDF | 239943037 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.