Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/26568
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Cоціолінгвістичні особливості функціонування прецедентних феноменів у студентському комунікативному середовищі |
Authors |
Савченко, Ірина Володимирівна
Савченко, Ирина Владимировна Savchenko, Iryna Volodymyrivna |
ORCID | |
Keywords |
соціолінгвістика социолингвистика sociolinguistics студентське середовище студенческая среда student medium |
Type | Competitive_scientific_work |
Date of Issue | 2011 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/26568 |
Publisher | |
License | |
Citation | |
Abstract |
Важливою складовою успішності фахівця, що працює безпосередньо з
людьми, у всі часи був високий рівень мовної культури, одним із показників
якого є використання прецедентних феноменів. Зі збільшенням конкуренції на
ринку праці значно зросли вимоги до спеціалістів: вони повинні не лише
досконало володіти професійними навичками, а й мати ідеальне мовлення.
Філологи (журналісти, перекладачі) та юристи є фахівцями, на мовну
особистість яких сьогодні звертається прискіплива увага. А тому дослідження
мовної поведінки студентів, зокрема використання прецедентних феноменів у
мовленні майбутніх філологів та юристів є актуальним.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/26568 |
Appears in Collections: |
Наукові роботи студентів, магістрів, аспірантів (ІФСК) |
Views

1

2

-399514214

182521

1

33733146

1

114177

1

1

50245

1

13

139813196

1

3

562583484

978541089

1056523199

1040868250

720542
Downloads

1

-399514213

7

259746899

35028907

1

132838123

1

1

1

1

35028906

202815

180

562583485

111731

-2065949011

-1782406687

1
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Savchenko_sotciolingvistika.pdf | 719.7 kB | Adobe PDF | 1072638445 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.