Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/27123
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Можливості генетичного контролю лікування та прогнозування перебігу при ендометріозі |
Authors |
Kvaskova, Tetiana Mykolaivna
|
ORCID | |
Keywords |
ендометріоз эндометриоз endometriosis |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2012 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/27123 |
Publisher | Видавництво СумДУ |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Кваскова, Т.М. Можливості генетичного контролю лікування та прогнозування перебігу при ендометріозі [Текст] / Т.М. Кваскова // Актуальні питання теоретичної медицини. Актуальні питання клінічної медицини. Клінічні та патогенетичні аспекти мікроелементозів. Actual problems of fundamental and clinical medicine (in English) : матеріали науково-практичних конференцій студентів, молодих вчених, лікарів та викладачів, м. Суми, 10-12 квітня 2012 р. / Відп. за вип. Л.Н. Приступа. - Суми : СумДУ, 2012. - С. 131. |
Abstract |
Ендометріоз ввжається доброякісним мультифакторіальним захворюванням ,що викликане взаємодією генетичних та зовнішніх факторів . Основними клінічними проявами ендометріозу,що вражає від 6% до 10-15% жінок репродуктивного віку, є дисменорея, тазовий біль та непліддя.Ризик розвитку ендометріозу у тих жінок , у яких є хвора мати або сестра, вдвічі більший загально-популяційного. Таким чином, вклад генетичних складових не викликає сумнівів.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/27123 |
Appears in Collections: |
Наукові видання (НН МІ) |
Views

1

13

3

72661

1

1

239769

1

1

6

11

143

1

2

2276576

1147978

18854985

24868729
Downloads

2

2

1

6827499

1

18854985

130
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Kvaskova .pdf | 183.08 kB | Adobe PDF | 25682620 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.