Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/27133
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Маркетинговий аналіз сприйняття вітчизняними споживачами екологічних характеристик продукції |
Other Titles |
Маркетинговый анализ восприятия отечественными потребителями экологических характеристик продукции Marketing analysis of the perception of domestic consumers of environmental characteristics of products |
Authors |
Illiashenko, Serhii Mykolaiovych
Коваленко, Яна Анатоліївна Коваленко, Яна Анатольевна Kovalenko, Yana Anatoliivna Timoshova, Olha Yevhenivna |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0001-5484-9788 |
Keywords |
екологічні товари групи споживачів сприйняття екологічних характеристик цінова надбавка за екологічність споживча готовність экологические товары группы потребителей восприятие экологических характеристик ценовая надбавка за экологичность потребительская готовность ecological goods types of consumers perception of ecological characteristics price surcharge for ecology consumer readiness |
Type | Article |
Date of Issue | 2012 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/27133 |
Publisher | Хмельницький кооперативний торговельно-економічний інститут |
License | |
Citation | Ілляшенко С.М. Маркетинговий аналіз сприйняття вітчизняними споживачам екологічних характеристик продукції / С.М. Ілляшенко, Я.А. Коваленко,О.Є. Тімошова // Збірник наукових праць Хмельницького кооперативного торговельно-економічного інституту. 2012. - № 3. - С. 357-364. |
Abstract |
Викладено результати аналізу сприйняття вітчизняними споживачами екологічних характеристик різних видів продукції, а також готовності сплачувати цінову надбавку за екологічність з урахуванням соціального стану та статі споживача, виду продукції.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/27133 Изложены результаты анализа восприятия отечественными потребителями экологических характеристик различных видов продукции, а также их готовности платить ценовую надбавку за экологичность с учетом социального положения и пола потребителя, вида продукции. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/27133 It is stated results of the analysis of perception by domestic consumers of ecological characteristics of different types of production, and also readiness to pay a price extra charge for environmental friendliness taking into account a social group and a sex of the consumer, a type of production. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/27133 |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ ФЕМ) |
Views
Canada
1
China
577611581
EU
1
France
4
Germany
5207871
Greece
1
Hong Kong SAR China
1
Iran
1
Ireland
1534821
Italy
1
Lithuania
1
Morocco
1
Netherlands
8348
Russia
35
Singapore
1155223156
Turkey
4
Ukraine
35112244
United Kingdom
17572807
United States
-1984520983
Unknown Country
35112243
Downloads
China
1
France
3
Germany
5207872
India
1
Lithuania
1
Singapore
1
Ukraine
104869615
United Kingdom
1
United States
-1984520982
Unknown Country
256
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Illiashenko_ecological_2012.pdf | 590.46 kB | Adobe PDF | -1874443231 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.