Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/27133
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Маркетинговий аналіз сприйняття вітчизняними споживачами екологічних характеристик продукції
Other Titles Маркетинговый анализ восприятия отечественными потребителями экологических характеристик продукции
Marketing analysis of the perception of domestic consumers of environmental characteristics of products
Authors Illiashenko, Serhii Mykolaiovych  
Коваленко, Яна Анатоліївна
Коваленко, Яна Анатольевна
Kovalenko, Yana Anatoliivna
Timoshova, Olha Yevhenivna
ORCID http://orcid.org/0000-0001-5484-9788
Keywords екологічні товари
групи споживачів
сприйняття екологічних характеристик
цінова надбавка за екологічність
споживча готовність
экологические товары
группы потребителей
восприятие экологических характеристик
ценовая надбавка за экологичность
потребительская готовность
ecological goods
types of consumers
perception of ecological characteristics
price surcharge for ecology
consumer readiness
Type Article
Date of Issue 2012
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/27133
Publisher Хмельницький кооперативний торговельно-економічний інститут
License
Citation Ілляшенко С.М. Маркетинговий аналіз сприйняття вітчизняними споживачам екологічних характеристик продукції / С.М. Ілляшенко, Я.А. Коваленко,О.Є. Тімошова // Збірник наукових праць Хмельницького кооперативного торговельно-економічного інституту. 2012. - № 3. - С. 357-364.
Abstract Викладено результати аналізу сприйняття вітчизняними споживачами екологічних характеристик різних видів продукції, а також готовності сплачувати цінову надбавку за екологічність з урахуванням соціального стану та статі споживача, виду продукції. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/27133
Изложены результаты анализа восприятия отечественными потребителями экологических характеристик различных видов продукции, а также их готовности платить ценовую надбавку за экологичность с учетом социального положения и пола потребителя, вида продукции. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/27133
It is stated results of the analysis of perception by domestic consumers of ecological characteristics of different types of production, and also readiness to pay a price extra charge for environmental friendliness taking into account a social group and a sex of the consumer, a type of production. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/27133
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
577611581
EU EU
1
France France
4
Germany Germany
5207871
Greece Greece
1
Hong Kong SAR China Hong Kong SAR China
1
Iran Iran
1
Ireland Ireland
1534821
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Morocco Morocco
1
Netherlands Netherlands
8348
Russia Russia
35
Singapore Singapore
1155223156
Turkey Turkey
4
Ukraine Ukraine
35112244
United Kingdom United Kingdom
17572807
United States United States
-1984520983
Unknown Country Unknown Country
35112243

Downloads

China China
1
France France
3
Germany Germany
5207872
India India
1
Lithuania Lithuania
1
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
104869615
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
-1984520982
Unknown Country Unknown Country
256

Files

File Size Format Downloads
Illiashenko_ecological_2012.pdf 590.46 kB Adobe PDF -1874443231

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.