Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/27260
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Роль інформаційних технологій у навчанні за фахом
Authors Terletska, Iryna Mykolaivna
Dytko, Vladyslava Volodymyrivna
ORCID
Keywords інформаційні ресурси
мережа Інтернет
тест
работа
education
combining form
Type Conference Papers
Date of Issue 2007
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/27260
Publisher Ужгородська Українська богословська академія імені святих Кирила і Мефодія
License
Citation Терлецька І. М. Роль інформаційних технологій у навчанні за фахом / І.М. Терлецька, В. В. Дитко // Проблеми забезпечення якості підготовки фахівців та гармонізації національних стандартів вищої освіти в європейському освітньому просторі: міжнародна науково-практична конференція, 14-16 травня 2007р. – Ужгород : Ужгородська Українська богословська академія імені святих Кирила і Мефодія, 2007. – С. 129-131.
Abstract Мета роботи полягає у порівняльному вивченні частоти звернення студентів медиків до мережі Інтернет та аналізу отриманої інформації. Дослідження методик пошуку інформації в Інтернеті проводились за допомогою розробленої анкети. При цьому було опитано 287 студентів різних курсів медичного інституту. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/27260
Appears in Collections: Наукові видання (ІФСК)

Views

Canada Canada
1
China China
38714524
France France
2
Germany Germany
292
Indonesia Indonesia
1
Iran Iran
1
Ireland Ireland
78910
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
6
Russia Russia
20
Turkey Turkey
4
Ukraine Ukraine
4909100
United Kingdom United Kingdom
825254
United States United States
292624587
Unknown Country Unknown Country
1637349

Downloads

Armenia Armenia
2
Germany Germany
293
Russia Russia
29593
Ukraine Ukraine
246459119
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
292624586
Unknown Country Unknown Country
1637350

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.