Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/27267
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Із практики застосування кредитно-модульної системи організації навчального процесу під час викладання іноземної мови |
Authors |
Terletska, Iryna Mykolaivna
|
ORCID | |
Keywords |
мотивація навчання дискуссия педагогика foreign languages conferation |
Type | Article |
Date of Issue | 2008 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/27267 |
Publisher | Інститут інноваційних технологій і змісту освіти |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Терлецька І.М. Із практики застосування кредитно-модульної системи організації навчального процесу під час викладання іноземної мови / І.М. Терлецька // Проблеми освіти: науковий збірник. – 2008.– № 55– С. 28-30. |
Abstract |
Модульна організація змісту навчальної дисципліни менш за все є механічним перенесенням розділів програми до навчальних модулів, оскільки вимагає глибокої аналітично-логічної роботи над змістовим опануванням дисципліни, структуруванням її як системи. Дана система значно полегшила сам процес прийняття викладачем оціночного рішення і дає можливість об’єктивно визначати кінцевий результат, а також є важливим фактором для стимулювання ефективної роботи викладача і студента, збільшуючи час їх безпосереднього індивідуального спілкування в процесі навчання.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/27267 |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ІФСК) |
Views

1

1

6

6

421

1

261212

1

1

1

8

20

44017820

1

4

5470721

2602110

434973981

492797037
Downloads

422

1

153549

16407347

1

377150921

420
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
із практики застосування кредитно-модульної системи організації.docx | 21.23 kB | Microsoft Word XML | 393712661 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.