Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/27545
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Стратегічний підхід до формування бренда міста (на прикладі м. Сум) |
Other Titles |
Strategic approach of brand creation (as an example Sumy) Стратегический подход к формированию бренда города (на примере г. Сум) |
Authors |
Bilovodska, Olena Anatoliivna
![]() Гайдабрус, Н.В. |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0003-3707-0734 |
Keywords |
бренд міста бренд города brand of city стратегія брендингу міста стратегия брендинга города branding strategy оцінка бренда міста оценка бренда города evaluation of city brand моделі брендингу міст модели брендинга городов cities models of branding |
Type | Article |
Date of Issue | 2012 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/27545 |
Publisher | Видавництво СумДУ |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Біловодська, О.А. Стратегічний підхід до формування бренда міста (на прикладі м. Сум) [Текст] / О.А. Біловодська, Н.В. Гайдабрус // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2012. - №2. - С. 22-31. |
Abstract |
У статті розроблено підхід до формування стратегії брендингу міста. Наведено детальний опис етапів розроблення та впровадження стратегії і подано класифікацію моделей брендингу міста. Розглянуто етапи брендингу на прикладі м. Сум.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/27545 В статье разработан подход к формированию стратегии брендинга города. Приведено подробное описание этапов разработки и внедрения стратегии и представлена классификация моделей брендинга города. Рассмотрены этапы брендинга на примере г. Сум. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/27545 Strategic approach of brand creation is revealed in the article. A detailed description of the stages of development and implementation of strategies is presented and classification of branding models are provided in article. The stages of branding are shown on the example of Sumy. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/27545 |
Appears in Collections: |
Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) |
Views

1

1

1

7

1

184906

26952

1

13612176

1

1

1

28

-2002569254

2

5

-1292194071

384308498

289828789

897880888
Downloads

1

1

3

3747

-1292194071

1

1

1

1

15

-2006388655

1

289828788

426
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Bilovodska.pdf | 570.43 kB | Adobe PDF | 1286217556 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.