Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/27545
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Стратегічний підхід до формування бренда міста (на прикладі м. Сум)
Other Titles Strategic approach of brand creation (as an example Sumy)
Стратегический подход к формированию бренда города (на примере г. Сум)
Authors Bilovodska, Olena Anatoliivna  
Гайдабрус, Н.В.
ORCID http://orcid.org/0000-0003-3707-0734
Keywords бренд міста
бренд города
brand of city
стратегія брендингу міста
стратегия брендинга города
branding strategy
оцінка бренда міста
оценка бренда города
evaluation of city brand
моделі брендингу міст
модели брендинга городов
cities models of branding
Type Article
Date of Issue 2012
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/27545
Publisher Видавництво СумДУ
License
Citation Біловодська, О.А. Стратегічний підхід до формування бренда міста (на прикладі м. Сум) [Текст] / О.А. Біловодська, Н.В. Гайдабрус // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2012. - №2. - С. 22-31.
Abstract У статті розроблено підхід до формування стратегії брендингу міста. Наведено детальний опис етапів розроблення та впровадження стратегії і подано класифікацію моделей брендингу міста. Розглянуто етапи брендингу на прикладі м. Сум. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/27545
В статье разработан подход к формированию стратегии брендинга города. Приведено подробное описание этапов разработки и внедрения стратегии и представлена классификация моделей брендинга города. Рассмотрены этапы брендинга на примере г. Сум. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/27545
Strategic approach of brand creation is revealed in the article. A detailed description of the stages of development and implementation of strategies is presented and classification of branding models are provided in article. The stages of branding are shown on the example of Sumy. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/27545
Appears in Collections: Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations)

Views

Austria Austria
1
Belarus Belarus
1
Canada Canada
1
China China
7
Georgia Georgia
1
Germany Germany
184906
Greece Greece
26952
Indonesia Indonesia
1
Ireland Ireland
13612176
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1
Russia Russia
28
Singapore Singapore
-2002569254
Slovakia Slovakia
2
Turkey Turkey
5
Ukraine Ukraine
-1292194071
United Kingdom United Kingdom
384308498
United States United States
289828789
Unknown Country Unknown Country
897880888

Downloads

Belarus Belarus
1
China China
1
EU EU
3
France France
3747
Germany Germany
-1292194071
Indonesia Indonesia
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1
Norway Norway
1
Russia Russia
15
Ukraine Ukraine
-2006388655
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
289828788
Unknown Country Unknown Country
426

Files

File Size Format Downloads
Bilovodska.pdf 570.43 kB Adobe PDF 1286217556

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.