Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/27546
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Концепція холістичного маркетингу: джерела проблематики та елементи |
Other Titles |
Концепция холистического маркетинга The holistic marketing concept |
Authors |
Загорна, Т.О.
Стасюк, О.М. |
ORCID | |
Keywords |
холізм холизм holism холістичний маркетинг холистический маркетинг holistic marketing класичний маркетинг классический маркетинг classic marketing соціально-етичний маркетинг социально-этический маркетинг socially responsible marketing теорія складних систем теория сложных систем complexity science |
Type | Article |
Date of Issue | 2012 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/27546 |
Publisher | Видавництво СумДУ |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Загорна, Т.О. Концепція холістичного маркетингу: джерела проблематики та елементи [Текст] / Т.О. Загорна, О.М. Стасюк // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2012. - №2. - С. 32-38. |
Abstract |
У статті досліджено витоки формування холістичної парадигми, розглянуто існуючі підходи до трактування холістичного маркетингу та надано власне бачення концептуальних засад холістичного маркетингу.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/27546 В статье исследованы истоки формирования холистической парадигмы, рассмотрены существующие подходы к трактовке холистического маркетинга, приведено авторское видение концептуальных основ холистического маркетинга. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/27546 The article studies the sources of holistic paradigm, examines existing methods of holistic marketing’s interpretations, and adduces the authors’ vision of holistic marketing’s concept basis. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/27546 |
Appears in Collections: |
Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) |
Views

1

1

1

1

14

1

1905347

3810700

-1771954538

1

1

5835

23232350

19

1

3

-1771954539

46464701

-1062055252

92917732
Downloads

1

4

1905348

43745

1

12

1

-142660323

-1062055251

441
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Zahorna.pdf | 518.94 kB | Adobe PDF | -1202766021 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.