Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/27547
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Маркетинг інновацій на ринку освітніх послуг |
Other Titles |
Маркетинг инноваций на рынке образовательных услуг Marketing of innovations at the market of educational services |
Authors |
Семенюк, С.Б.
|
ORCID | |
Keywords |
інновація инновация innovation інноваційна освіта инновационное образование innovative education інноваційна освітня діяльність инновационная образовательная деятельность innovative educational activity інноваційний вищий навчальний заклад инновационное высшее учебное заведение innovative higher educational establishment маркетинг інновацій маркетинг инноваций marketing of innovations ринок освітніх послуг рынок образовательных услуг market of educational services |
Type | Article |
Date of Issue | 2012 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/27547 |
Publisher | Видавництво СумДУ |
License | |
Citation | Семенюк, С.Б. Маркетинг інновацій на ринку освітніх послуг [Текст] / С.Б. Семенюк // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2012. - №2. - С. 39-44. |
Abstract |
Розглянуто теоретичні підходи різних авторів до змісту поняття «інновація», проаналізовано інновації в освіті, визначено сутність та показано необхідність застосування маркетингу інновацій на ринку освітніх послуг, виділено напрями інновацій у вищій освіті, об’єкти та суб’єкти інноваційної діяльності вищої школи.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/27547 Рассмотрены теоретические подходы разных авторов к содержанию понятия «инновация», проанализированы инновации в образовании, определены сущность и необходимость применения маркетинга инноваций на рынке образовательных услуг, выделены направления инноваций в высшем образовании, объекты и субъекты инновационной деятельности высшей школы. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/27547 The theoretical approaches of different authors near maintenance of concept “innovation” are considered, innovations in education are analysed, certainly essence and necessity marketing of innovations application at the market of educational services are defined, directions of innovations in higher education, objects and subjects of innovative activity of higher school are selected. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/27547 |
Appears in Collections: |
Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) |
Views
Belarus
2
Canada
1
China
12
EU
1
Finland
1
France
2
Germany
2135573
Greece
1
Ireland
448637
Japan
1
Lithuania
1
Netherlands
2993
Poland
1
Russia
18
Slovakia
15864496
Sweden
1
Turkey
1067786
Ukraine
-1596192310
United Kingdom
334375350
United States
-1286820196
Unknown Country
668744713
Downloads
China
51254589
EU
2
France
86644683
Germany
-139714758
Greece
1
Japan
1
Lithuania
1
Norway
1
Russia
10
Ukraine
1919589367
United Kingdom
3
United States
-1286820196
Unknown Country
396
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Semeniuk.pdf | 498.01 kB | Adobe PDF | 630954100 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.