Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/27549
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Розроблення заходів для покращення позицій спеціальності «Управління інноваційною діяльністю» СумДУ на ринку освітніх послуг України |
Other Titles |
Разработка мер по улучшению позиций специальности «Управление инновационной деятельностью» СумГУ на рынке образовательных услуг Украины Development of measures for position improvement of the specialty “Management of Innovative Activity” SSU on the market of educational services in Ukraine |
Authors |
Bozhkova, Viktoriia Viktorivna
Tymokhina, Yana Oleksandrivna |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0002-1557-3819 |
Keywords |
управління інноваційною діяльністю управление инновационной деятельностью innovation management цільові групи споживачів целевые группы потребителей target consumer groups конкуренти конкуренты competitors база даних база данных database Content-аналіз Content-анализ Content-analyze освітні послуги образовательные услуги educational services ВНЗ вуз university |
Type | Article |
Date of Issue | 2012 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/27549 |
Publisher | Видавництво СумДУ |
License | |
Citation | Божкова, В.В. Розроблення заходів для покращення позицій спеціальності «Управління інноваційною діяльністю» СумДУ на ринку освітніх послуг України [Текст] / В.В. Божкова, Я.О. Тимохіна // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2012. - №2. - С. 53-63. |
Abstract |
У статті здійснений аналіз конкурентного, демографічного та інтернет-середовища для спеціальності «Управління інноваційною діяльністю» СумДУ та запропоновані заходи для посилення її позицій на ринку освітніх послуг України.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/27549 В статье осуществлен анализ конкурентной, демографической и интернет-среды специальности «Управление инновационной деятельностью» СумГУ и предложены мероприятия для улучшения её позиций на рынке образовательных услуг Украины. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/27549 In this article it is analyzed competitor’s, demographic and Internet environment of the specialty “Management of innovation activity” SSU and proposed recommendations to upgrade its position on the Ukraine’s educational services market. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/27549 |
Appears in Collections: |
Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) |
Views
Canada
1
China
55618298
Czechia
2
Denmark
1
France
1
Germany
55618297
Greece
17769
Ireland
177624
Japan
1
Lithuania
1
Morocco
1
Netherlands
7
Russia
32
Singapore
1
Slovakia
2
Sweden
1
Turkey
4
Ukraine
5075317
United Kingdom
2543582
United States
179744558
Unknown Country
602666318
Downloads
China
179744558
France
1
Germany
1932107
Greece
1
Ireland
177623
Lithuania
355242
Netherlands
1
Ukraine
27809152
United Kingdom
1
United States
179744557
Unknown Country
303870818
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Bozhkova.pdf | 704.73 kB | Adobe PDF | 693634061 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.