Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/27552
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | The communications model of using social network by sports clubs |
Other Titles |
Комунікаційна модель використання соціальних мереж спортивними клубами Коммуникационная модель использования социальных сетей спортивными клубами |
Authors |
Kowalski, S.
|
ORCID | |
Keywords |
маркетингові комунікації маркетинговые коммуникации marketing communications Інтернет Интернет Internet Інтернет-маркетинг Интернет-маркетинг Internet marketing соціальні мережі социальные сети social networking маркетинг в спорті маркетинг в спорте marketing in sport |
Type | Article |
Date of Issue | 2012 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/27552 |
Publisher | Видавництво СумДУ |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Kowalski, S. The communications model of using social network by sports clubs [Текст] / S. Kowalski // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2012. - №2. - С. 84-92. |
Abstract |
У статті представлена модель маркетингових комунікаці з використанням соціальних мереж спортивними клубами. Вона показує зв'язок між спортивним клубом і його оточенням, а також напрямки використання Інтернету з метою просування спортивного клубу. Модель комунікації складається з елементів, що відповідають за успішність маркетингу в Інтернеті. У статті також містяться рекомендації щодо використання моделі на практиці.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/27552 В статье представлена модель маркетинговых коммуникаций с использованием социальных сетей спортивными клубами. Она показывает связь между спортивным клубом и его окружением, а также направления использования Интернета для продвижения спортивного клуба. Модель коммуникации состоит из элементов, отвечающих за успешность маркетинга в Интернете. В статтье также содержатся рекомендации по использованию модели на практике. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/27552 This article presents a model of marketing communications using social network by sports clubs. It presents the links between the sports club and its environment and uses of the Internet to promote it. The model of communication is composed of the elements responsible for the success of marketing in the web. Article also includes recommendations for using the model in practice. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/27552 |
Appears in Collections: |
Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) |
Views

1

1

1

1

2

7

1

2

487504286

2

1500105

1

4

138697117

2

1

1

6137

5

22

1

1

1

1

1

9

212506

1898431960

-827171630

140804

128589
Downloads

20

18

8

1

1

36

2

2

1

1951243969

1

1

2

1

71653

26130356

-827171629

1699449943

1
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Kowalski.pdf | 536.82 kB | Adobe PDF | -1445242909 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.