Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/27553
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Формування стратегії збуту інноваційної продукції
Other Titles Формирование стратегии сбыта инновационной продукции
Formation of strategy manager innovative products
Authors Лорві, І.Ф.
ORCID
Keywords стратегія
стратегия
strategy
інноваційна продукція
инновационная продукция
innovative products
збутова діяльність
сбытовая деятельность
sales management
сбытовая стратегия инновационной продукции
збутова стратегія інноваційної продукції
marketing strategy innovative products
фактори впливу на збут
факторы воздействия на сбыт
influence marketing
етапи формування стратегії збутової діяльності
этапы формирования стратегии сбытовой деятельности
stages of strategy marketing activities
збитковий ризик
сбытовой риск
sales risk
Type Article
Date of Issue 2012
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/27553
Publisher Видавництво СумДУ
License
Citation Лорві, І.Ф. Формування стратегії збуту інноваційної продукції [Текст] / І.Ф. Лорві // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2012. - №2. - С. 93-98.
Abstract У статті обґрунтовано необхідність формування стратегії збуту інноваційної продукції, наведені особливості збутової діяльності на ринку інновацій, розглянуто основні фактори та характер їхнього впливу на збут нової продукції, а також досліджено систему формування та вибору стратегії збутової діяльності інноваційної продукції. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/27553
В статье обоснована необходимость формирования стратегии сбыта инновационной продукции, приведены особенности сбытовой деятельности на рынке инноваций, рассмотрены основные факторы и характер их влияния на сбыт новой продукции, а также исследована система формирования и выбора стратегии сбытовой деятельности инновационной продукции. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/27553
The article substantiates the necessity of forming the strategy of selling innovative products, especially given sales activities in the innovation, the main factors and the nature of their impact on sales of new products, and also the system of formation and selection strategies marketing of innovative products. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/27553
Appears in Collections: Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations)

Views

Belarus Belarus
1
Belgium Belgium
1
Canada Canada
1
China China
7
EU EU
1
Germany Germany
1526222923
Iran Iran
1
Ireland Ireland
4383381
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
3767
Poland Poland
1
Russia Russia
26
Turkey Turkey
3
Ukraine Ukraine
145517007
United Kingdom United Kingdom
72766033
United States United States
-874334206
Unknown Country Unknown Country
145517006

Downloads

China China
5
EU EU
4
Estonia Estonia
1
France France
1158035677
Germany Germany
421661189
Lithuania Lithuania
1
Poland Poland
1158035678
Russia Russia
12
Ukraine Ukraine
421661189
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
1526222920
Unknown Country Unknown Country
545

Files

File Size Format Downloads
Lorvi.pdf 510.17 kB Adobe PDF 390649926

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.