Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/27553
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Формування стратегії збуту інноваційної продукції |
Other Titles |
Формирование стратегии сбыта инновационной продукции Formation of strategy manager innovative products |
Authors |
Лорві, І.Ф.
|
ORCID | |
Keywords |
стратегія стратегия strategy інноваційна продукція инновационная продукция innovative products збутова діяльність сбытовая деятельность sales management сбытовая стратегия инновационной продукции збутова стратегія інноваційної продукції marketing strategy innovative products фактори впливу на збут факторы воздействия на сбыт influence marketing етапи формування стратегії збутової діяльності этапы формирования стратегии сбытовой деятельности stages of strategy marketing activities збитковий ризик сбытовой риск sales risk |
Type | Article |
Date of Issue | 2012 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/27553 |
Publisher | Видавництво СумДУ |
License | |
Citation | Лорві, І.Ф. Формування стратегії збуту інноваційної продукції [Текст] / І.Ф. Лорві // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2012. - №2. - С. 93-98. |
Abstract |
У статті обґрунтовано необхідність формування стратегії збуту інноваційної продукції, наведені особливості збутової діяльності на ринку інновацій, розглянуто основні фактори та характер їхнього впливу на збут нової продукції, а також досліджено систему формування та вибору стратегії збутової діяльності інноваційної продукції.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/27553 В статье обоснована необходимость формирования стратегии сбыта инновационной продукции, приведены особенности сбытовой деятельности на рынке инноваций, рассмотрены основные факторы и характер их влияния на сбыт новой продукции, а также исследована система формирования и выбора стратегии сбытовой деятельности инновационной продукции. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/27553 The article substantiates the necessity of forming the strategy of selling innovative products, especially given sales activities in the innovation, the main factors and the nature of their impact on sales of new products, and also the system of formation and selection strategies marketing of innovative products. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/27553 |
Appears in Collections: |
Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) |
Views
Belarus
1
Belgium
1
Canada
1
China
7
EU
1
Germany
1526222923
Iran
1
Ireland
4383381
Italy
1
Lithuania
1
Netherlands
3767
Poland
1
Russia
26
Turkey
3
Ukraine
145517007
United Kingdom
72766033
United States
-874334206
Unknown Country
145517006
Downloads
China
5
EU
4
Estonia
1
France
1158035677
Germany
421661189
Lithuania
1
Poland
1158035678
Russia
12
Ukraine
421661189
United Kingdom
1
United States
1526222920
Unknown Country
545
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Lorvi.pdf | 510.17 kB | Adobe PDF | 390649926 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.