Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/27555
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Мотиваційна складова збалансованої системи показників промислового підприємства
Other Titles Motivational constituent of balanced system of indexes of industrial enterprise
Мотивационная составляющая сбалансированной системы показателей промышленного предприятия
Authors Фаізова, С.О.
ORCID
Keywords маркетинг
marketing
стратегія
стратегия
strategy
збалансована система показників
сбалансированная система показателей
balanced system of indexes
стратегічні проекції
стратегические проекции
strategic projections
ключові фактори успіху
ключевые факторы успеха
key factors of success
ключові показники ефективності
ключевые показатели эффективности
key indexes of efficiency
стратегічна карта
стратегическая карта
strategic map
мотивація
мотивация
motivation
Type Article
Date of Issue 2012
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/27555
Publisher Видавництво СумДУ
License
Citation Фаізова, С.О. Мотиваційна складова збалансованої системи показників промислового підприємства [Текст] / С.О. Фаізова // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2012. - №2. - С. 112-119.
Abstract Подана мотиваційна складова збалансованої системи показників промислового підприємства. Запропонована методика впровадження збалансованої системи показників (BSC – Balanced Scorecard) у практику управління металургійного підприємства. Представлена модель каскадування та декомпозиції корпоративної стратегії на рівень відділу маркетингу та його співробітників. Обґрунтована модель мотивації персоналу промислового підприємства на основі збалансованої системи показників. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/27555
Предложена методика внедрения сбалансированной системы показателей (BSC – Balanced Scorecard) в практику управления металлургического предприятия. Представлена модель каскадирования и декомпозиции корпоративной стратегии на уровень отдела маркетинга и его сотрудников. Обоснована модель мотивации персонала промышленного предприятия на основе сбалансированной системы показателей. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/27555
The method of introduction of the indexes balanced system (BSC – Balanced Scorecard) is offered in practice of metallurgical enterprise management. The model of cascading and decouplishing corporation strategy is presented on the level of marketing department and its employees. The model of personnel motivation of industrial enterprise is grounded on the basis of balanced system of indexes. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/27555
Appears in Collections: Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations)

Views

China China
219
EU EU
1
Finland Finland
1
Germany Germany
11
Ireland Ireland
84086
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
38
Singapore Singapore
13710710
Turkey Turkey
9
Ukraine Ukraine
731345
United Kingdom United Kingdom
372963
United States United States
27421419
Unknown Country Unknown Country
43052148

Downloads

China China
3
Czechia Czechia
1
EU EU
1
Estonia Estonia
2
Finland Finland
1
France France
1
Germany Germany
270562
Indonesia Indonesia
1
Lithuania Lithuania
1
Poland Poland
1
Russia Russia
2
Ukraine Ukraine
11790690
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
27421420
Unknown Country Unknown Country
378

Files

File Size Format Downloads
Faizova.pdf 553.29 kB Adobe PDF 39483065

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.