Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28021
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Позиціонування територіального продукту як засіб його інноваційного розвитку |
Authors |
Bilovodska, Olena Anatoliivna
![]() Syhyda, Liubov Oleksiivna ![]() Sygyda, Liubov Oleksiivna |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0003-3707-0734 http://orcid.org/0000-0002-0319-8070 |
Keywords |
інноваційний розвиток територіальний продукт споживач инновационное развитие территориальный продукт потребитель innovative development territorial product consumer |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2011 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28021 |
Publisher | ТОВ «ТД «Папірус» |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Біловодська, О.А. Позиціонування територіального продукту як засіб його інноваційного розвитку [Текст] / О.А. Біловодська, Л.О. Сигида // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу: збірник тез доповідей П’ятої міжнародної науково-практичної конференції , м. Суми, 29 вересня-1 жовтня 2011 року / Гол. ред. С.М. Ілляшенко — Суми : ТОВ «ТД «Папірус», 2011. — С. 23-25. |
Abstract |
Територіальний продукт, або геотовар, – це асортимент, кількість і якість ресурсів території, які необхідні її споживачам: її географічне положення, населення (персонал), якість життя, інфраструктура, здатність працювати з високими технологіями, сировинні ресурси, рівень ділової активності, доступ до «дешевих» грошей, рівень розвитку сфери підтримки бізнесу, рекламного ринку, аудиту, public relations і т.д.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28021 |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ ФЕМ) |
Views

39187778

1

268278

36000

1000790

1

27

1

5

6910616

3466765

78375555

394648069
Downloads

3

165

1

1

1

20594677

3466768

39187779

101
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
territorial product.pdf | 210.91 kB | Adobe PDF | 63249496 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.