Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28025
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Мотиваційний механізм стратегічного планування маркетингових комунікацій інноваційної продукції промислових підприємств
Authors Bozhkova, Viktoriia Viktorivna  
ORCID http://orcid.org/0000-0002-1557-3819
Keywords мотивація
стратегічне планування
комунікації
мотивация
стратегическое планирование
коммуникации
motivation
strategic planning
communication
Type Conference Papers
Date of Issue 2011
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28025
Publisher ТОВ «ТД «Папірус»
License
Citation Божкова, В.В. Мотиваційний механізм стратегічного планування маркетингових комунікацій інноваційної продукції промислових підприємств [Текст] / В.В. Божкова // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу: збірник тез доповідей П’ятої міжнародної науково-практичної конференції , м. Суми, 29 вересня-1 жовтня 2011 року / Гол. ред. С.М. Ілляшенко — Суми : ТОВ «ТД «Папірус», 2011. — С. 25-27.
Abstract
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

China China
1
Finland Finland
1
France France
1
Germany Germany
14614
Ireland Ireland
111332
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
4
Russia Russia
22
Singapore Singapore
28439464
Turkey Turkey
4
Ukraine Ukraine
1793130
United Kingdom United Kingdom
900219
United States United States
61491389
Unknown Country Unknown Country
1793129

Downloads

China China
2
Germany Germany
167
Ireland Ireland
1
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
1
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
5377165
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
61491386
Unknown Country Unknown Country
155

Files

File Size Format Downloads
motivation.pdf 179.81 kB Adobe PDF 66868881

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.