Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28026
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Маркетингові дослідження в мережі Інтернет |
Authors |
Бойчук, І.В
|
ORCID | |
Keywords |
інтернет методи маркетингові дослідження интернет методы маркетинговые исследования Internet methods marketing research |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2011 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28026 |
Publisher | ТОВ «ТД «Папірус» |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Бойчук, І.В. Маркетингові дослідження в мережі Інтернет [Текст] / І.В. Бойчук // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу: збірник тез доповідей П’ятої міжнародної науково-практичної конференції , м. Суми, 29 вересня-1 жовтня 2011 року / Гол. ред. С.М. Ілляшенко — Суми : ТОВ «ТД «Папірус», 2011. — С. 27-29. |
Abstract |
Інтернет як середовище і засіб комунікації, що містить великий обсяг інформації, представляє більшість провідних фірм і широке коло споживачів, може стати ефективним інструментом проведення маркетингових досліджень. Інтернет дозволяє проводити як первинні маркетингові дослідження, засновані безпосередньо на первинних даних, які отримані під час проведення фірмою власних досліджень у мережі, так і вторинні дослідження, базою яких є дані, опубліковані в Інтернеті, або на іншій інформації, що непрямо стосується сфери проведеного фірмою спеціалізованого дослідження.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28026 |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ ФЕМ) |
Views

1

2

120667452

1

2825599

1

1

4

1

24

2825597

17

968997495

241127449

176200982

482177834
Downloads

4

77062

165

1

1

176200980

1

-984696160

1

176200981

235
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Internet.pdf | 237.48 kB | Adobe PDF | -632216729 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.