Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28028
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
| Title | Антикризові комунікації банку з клієнтами |
| Authors |
Бортніков, П.Г.
|
| ORCID | |
| Keywords |
банки криза антикризові комунікації кризис антикризисные коммуникации banks crisis anti-crisis communication |
| Type | Conference Papers |
| Date of Issue | 2011 |
| URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28028 |
| Publisher | ТОВ «ТД «Папірус» |
| License | Copyright not evaluated |
| Citation | Бортніков, П.Г. Антикризові комунікації банку з клієнтами [Текст] / П.Г. Бортніков // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу: збірник тез доповідей П’ятої міжнародної науково-практичної конференції , м. Суми, 29 вересня-1 жовтня 2011 року / Гол. ред. С.М. Ілляшенко — Суми : ТОВ «ТД «Папірус», 2011. — С. 29-32. |
| Abstract |
Антикризові маркетингові заходи повинні запроваджуватися негайно, але в умовах, коли сам банк може і не володіти достатньою інформацією про ситуацію. Для керівництва створюється атмосфера зростаючого стресу. Наприклад, розповсюдження негативної інформації про банк (чуток про серйозні проблеми у відносинах з державними органами або затримок з проведенням розрахунків та платежів клієнтів) відбувається поза сфери контролю банку і дуже швидко, особливо через канал Інтернету між користувачами.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28028 |
| Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ ФЕМ) |
Views
China
1
France
2
Germany
355
Ireland
429123
Lithuania
1
Netherlands
5
Russia
40
Turkey
22
Ukraine
6076092
United Kingdom
3067732
United States
63872556
Unknown Country
73505300
Downloads
China
2
Germany
185
Lithuania
1
Russia
1
Ukraine
15708835
United Kingdom
1
United States
73505300
Unknown Country
73505300
Files
| File | Size | Format | Downloads |
|---|---|---|---|
| crisis.pdf | 175.15 kB | Adobe PDF | 162719625 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.