Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28060
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Феномен стратегічного партнерства підприємств: управлінська новація чи маркетинговий хід?
Authors Гребешкова, О.М.
ORCID
Keywords конкуренція
стратегічне партнерство
конкуренция
стратегическое партнерство
competition
strategic partnership
Type Conference Papers
Date of Issue 2011
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28060
Publisher ТОВ «ТД «Папірус»
License
Citation Гребешкова, О.М. Феномен стратегічного партнерства підприємств: управлінська новація чи маркетинговий хід? [Текст] / О.М. Гребешкова // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу: збірник тез доповідей П’ятої міжнародної науково-практичної конференції , м. Суми, 29 вересня-1 жовтня 2011 року / Гол. ред. С.М. Ілляшенко — Суми : ТОВ «ТД «Папірус», 2011. — С. 47-49.
Abstract
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

China China
1
Germany Germany
1631735
Ireland Ireland
487167
Italy Italy
1
Japan Japan
122598033
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
4
Russia Russia
24
Turkey Turkey
32
Ukraine Ukraine
397627784
United Kingdom United Kingdom
5552241
United States United States
1323152591
Unknown Country Unknown Country
11081239

Downloads

China China
4
Germany Germany
74352
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
1
Ukraine Ukraine
62930660
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
784174329
Unknown Country Unknown Country
214

Files

File Size Format Downloads
competition.pdf 182.32 kB Adobe PDF 847179563

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.