Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/2807
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Теоретико-методологічні основи побудови математичної моделі базової дисципліни в рамках роботи наукової школи. Частина 5. |
Authors |
Litnarovych, Ruslan Mykolaiovych
|
ORCID | |
Keywords |
основи теоретико-методологічні базова дисципліна наукова школа основы теоретико-методологические базовая дисциплина научная школа bases theoretico-methodological base discipline scientific school |
Type | Book |
Date of Issue | 2009 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/2807 |
Publisher | Міжнародний екониміко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем`янчука |
License | |
Citation | Літнарович Р.М. Теоретико-методологічні основи побудови математичної моделі базової дисципліни в рамках роботи наукової школи. Частина 5 [Текст] // Р.М. Літнарович // МЕГУ. - 2009. - 100 с. |
Abstract |
Явище, яке залежить від багатьох факторів, можна опи-
сати за допомогою множинної регресії. Дослідивши взаємозв’язок рівнів засвоєння знань студентів і ступенів абстракції у досліджуваному семестрі, побудувавши стохастичний зв’язок між ними і з’ясувавши адекватність побудованої математико-педагогічної моделі на основі отриманих даних , цілком можливо з деякою вірогідністю прогнозувати майбутнє.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/2807 Явление, которое зависит от многих факторов, можно опи- сать с помощью множественной регрессии. Исследовав взаимосвязь уровней усвоения знаний студентов и степеней абстракции в исследуемом семестре, построив стохастическую связь между ними и выяснив адекватность построенной математико-педагогічної модели на основе полученных данных, весьма возможно с некоторой достоверностью прогнозировать будущее При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/2807 Phenomenon which depends on many factors, it is possible opi- sati by multiple regression. Probing vzae-mozv’yazok levels of mastering of knowledges of students and degrees of abstraction in the probed semester, building stokha-stichniy connection between them and finding out adequacy of the built математико-педагогічної model on the basis of findings, very possibly with some authenticity to forecast the future. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/2807 |
Appears in Collections: |
Університети партнерів |
Views
China
3
EU
1
France
189683
Germany
37464124
Iceland
1
Ireland
130695249
Italy
1
Lithuania
1
Netherlands
189681
Russia
189677
Singapore
666415272
Sweden
1
Turkey
21
Ukraine
476124098
United Kingdom
158450
United States
666415271
Unknown Country
14012486
Downloads
China
6
Denmark
1
EU
2
Germany
555
Japan
1
Lithuania
1
Poland
1
Romania
1
Russia
7
Singapore
1
South Korea
4
Ukraine
476124156
United Kingdom
1
United States
1991854027
Unknown Country
394
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Ч5 Конструювання Модель базової дисципліни.pdf | 1.66 MB | Adobe PDF | -1826988138 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.