Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28293
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Діагностичні підходи у системі маркетингу
Authors Пєтєшова, Т.А.
ORCID
Keywords конкуренція
діагностика
конкуренция
диагностика
Type Conference Papers
Date of Issue 2011
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28293
Publisher ТОВ «ТД «Папірус»
License
Citation Пєтєшова, Т.А. Діагностичні підходи у системі маркетингу [Текст] / Т.А. Пєтєшова // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу: збірник тез доповідей П’ятої міжнародної науково-практичної конференції , м. Суми, 29 вересня-1 жовтня 2011 року / Гол. ред. С.М. Ілляшенко — Суми : ТОВ «ТД «Папірус», 2011. — С. 163-165.
Abstract Підприємство, яке працює в умовах конкуренції, ставить перед собою як основне завдання забезпечення стійкої конкурентної переваги, наявність якої буде заставою його довгострокового й результативного існування й розвитку. В цих умовах значно розширяється функціональне поле аналітичної роботи маркетингу. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28293
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

China China
2
Germany Germany
177
Greece Greece
1
Ireland Ireland
284844
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
5
Russia Russia
23
Singapore Singapore
1
Turkey Turkey
29
Ukraine Ukraine
2122907
United Kingdom United Kingdom
1092618
United States United States
11420614
Unknown Country Unknown Country
2122906

Downloads

China China
3
France France
1
Germany Germany
1092616
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
1
Ukraine Ukraine
5797099
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
17044131
Unknown Country Unknown Country
139

Files

File Size Format Downloads
diagnosis.pdf 197.62 kB Adobe PDF 23933992

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.