Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28310
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Возникновение новых типов интернет-рекламы в системе маркетинговой коммуникации
Authors
ORCID
Keywords реклама
Інтернет
комунікації
Интернет
коммуникации
Type Conference Papers
Date of Issue 2011
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28310
Publisher ТОВ «ТД «Папірус»
License
Citation Сапрыкина, Е.В. Возникновение новых типов интернет-рекламы в системе маркетинговой коммуникации [Текст] / Е.В. Сапрыкина // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу: збірник тез доповідей П’ятої міжнародної науково-практичної конференції , м. Суми, 29 вересня-1 жовтня 2011 року / Гол. ред. С.М. Ілляшенко — Суми : ТОВ «ТД «Папірус», 2011. — С. 183-185.
Abstract
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

China China
1
Germany Germany
557935
Greece Greece
1
Ireland Ireland
165074
Japan Japan
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
3
Russia Russia
13
Turkey Turkey
13
Ukraine Ukraine
2191786
United Kingdom United Kingdom
1115714
United States United States
12774801
Unknown Country Unknown Country
2191785

Downloads

Belarus Belarus
2
China China
3
Germany Germany
19851
Ireland Ireland
1
Japan Japan
18997129
Lithuania Lithuania
1
Romania Romania
1
Russia Russia
26
Ukraine Ukraine
2191787
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
12774800
Unknown Country Unknown Country
157

Files

File Size Format Downloads
communication.pdf 170.47 kB Adobe PDF 33983759

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.