Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28474
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Сутність, призначення та форми державного фінансового контролю |
Authors |
Надточій, О.М.
|
ORCID | |
Keywords |
виконавча влада исполнительная власть фінансовий аудит финансовый аудит |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2012 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28474 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Надточій, О.М. Сутність, призначення та форми державного фінансового контролю [Текст] / О.М. Надточій ; наук. кер. О.М. Соляник // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали доповідей Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої 20-річчю наукової діяльності ф-ту економіки та менеджменту СумДУ, м. Суми, 3-5 квітня 2012 р. / Відп. за вип. О.В. Прокопенко. — Суми : СумДУ, 2012. — Т.4. — С. 164-166. |
Abstract |
Ефективність роботи органів виконавчої влади і місцевого самоврядування в державі значною мірою залежить від належної організації виконання законів, та розпоряджень. Систематичний контроль сприяє забезпеченню наукової обґрунтованості рішень, своєчасній реалізації розпоряджень, дотримання вимог, закріплених у нормативних документах. Контроль дисциплінує осіб, уповноважених управляти матеріальними та фінансовими ресурсами, дає можливість об’єктивно оцінювати рівень їхньої компетентності та відповідальності.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28474 |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ ФЕМ) |
Views

1

1

1

1

2

1258735

1

17311

1

12

3

166685

57333

2517467

166684
Downloads

16

1

14

1258735

1

1

1

1

1

8

2517467

1

4184239

421
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Nadtochiy.pdf | 176.06 kB | Adobe PDF | 7960907 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.