Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28485
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Інноваційні підходи до організації зовнішніх комунікацій у освітньому менеджменті |
Authors |
Федотов, А.Є.
|
ORCID | |
Keywords |
соціальний маркетинг комунікації інноваційність социальный маркетинг коммуникации инновационность |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2011 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28485 |
Publisher | ТОВ «ТД «Папірус» |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Федотов, А.Є. Інноваційні підходи до організації зовнішніх комунікацій у освітньому менеджменті [Текст] / А.Є. Федотов // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу: збірник тез доповідей П’ятої міжнародної науково-практичної конференції , м. Суми, 29 вересня-1 жовтня 2011 року / Гол. ред. С.М. Ілляшенко — Суми : ТОВ «ТД «Папірус», 2011. — С. 210-213. |
Abstract |
Проблема зовнішніх комунікацій найбільш гостро постає у сучасних умовах. Це пов’язано з тим, що міста, перенасичені рекламними банерами, стають все більш розважальними, ніж культурними центрами. А університети все більш втрачають свою популярність серед населення. У таких обставинах, актуальним є питання про активний розвиток і модернізацію зовнішніх комунікацій освітніх закладів, тобто соціальний маркетинг ВУЗів. Незалежно від того, що українські ВУЗи – це частково комерційні заклади, перш за все, вони відіграють важливу соціальну роль, яка повинна бути донесена до молоді.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28485 |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ ФЕМ) |
Views

1

172694219

1

4

253

1

335401

1

17

43994631

3

30

16145411

8083781

345388427

16145410
Downloads

1

1

345388427

1

43994630

1

43994632

138
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
innovativeness.pdf | 190.11 kB | Adobe PDF | 433377831 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.