Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/2854
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Феномен спустошених числівників: лінгво-когнітивні аспекти |
Authors |
Shvachko, Svitlana Oleksiivna
|
ORCID |
http://orcid.org/0000-0002-2119-1884 |
Keywords |
числівники девіація numerals deviation |
Type | Article |
Date of Issue | 2007 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/2854 |
Publisher | Видавництво Запорізького національного університету |
License | |
Citation | Швачко, С.О. Феномен спустошених числівників: лінгво-когнітивні аспекти [Текст] / С.О.Швачко // Нова філологія: науковий збірник. - Запоріжжя: ЗНУ, 2007. - Вип. 27. - С.67-71 |
Abstract |
В лексико-семантичному полі кількості (ЛСПК) англійські числівники посідають домінантне місце, що зумовлюється їх
регулярною співвіднесеністю з натуральними числами, використанням у прямій
і опосередкованій лічбі, спроможністю позначати точну, неточну та приблизну
кількість.
За межами ЛСПК квантитативні слова – числівники (об‘єкт дослідження)
позбавляються опорних сем, десемантизуючись, позначають адгерентні ознаки
предметності, синкретичності та семантичної пустоти (предмет дослідження).
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/2854 |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ІФСК) |
Views
Australia
1
Canada
2
China
1
France
3
Germany
13073456
Greece
1
Iran
1150574
Ireland
346575
Italy
1
Lithuania
1
Netherlands
10
Poland
3
Russia
9
Turkey
3
Ukraine
43018797
United Kingdom
21551028
United States
615392193
Unknown Country
43018796
Downloads
China
3
France
3
Germany
466
Ireland
1
Italy
1
Lithuania
1
Poland
3
Russia
10
Ukraine
371073671
United Kingdom
1
United States
737551455
Unknown Country
227
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
phenomen.pdf | 140.47 kB | Adobe PDF | 1108625842 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.