Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28683
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Компьютерная грамотность будущего учителя физической культуры
Authors Драгнев, Ю.В.
ORCID
Keywords інформаційні технології
фізична культура
информационные технологии
физическая культура
Type Conference Papers
Date of Issue 2012
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28683
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Драгнев, Ю.В. Компьютерная грамотность будущего учителя физической культуры [Текст] / Ю.В. Драгнев // Сучасні інформаційні системи і технології : матеріали Першої міжнародної науково-практичної конференції, м. Суми, 15-18 травня 2012 р. / Ред.кол.: А.С. Довбиш, О.А. Борисенко, І.В. Баранова. — Суми : СумДУ, 2012. — С. 111.
Abstract The problem of computer literacy of future teacher of physical culture is examined in the article, as one of basic elements of professional development. The necessity of introduction of multimedia technologies opens up for practice of athletic education. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28683
Appears in Collections: Наукові видання (ЕлІТ)

Views

Canada Canada
1
China China
1192744
Finland Finland
1
France France
1
Germany Germany
15
Greece Greece
1
Ireland Ireland
54576
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
3215
Russia Russia
23
Singapore Singapore
1
Turkey Turkey
12
Ukraine Ukraine
205451
United Kingdom United Kingdom
109150
United States United States
2385476
Unknown Country Unknown Country
205450

Downloads

China China
4
France France
1
Germany Germany
2
Indonesia Indonesia
1
Moldova Moldova
1
Russia Russia
9
Ukraine Ukraine
614834
United Kingdom United Kingdom
12848
United States United States
614834
Unknown Country Unknown Country
122

Files

File Size Format Downloads
physical education.pdf 136.26 kB Adobe PDF 1242656

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.