Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28748
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Создание виртуального тренажера с использованием технологии Flash |
Authors |
Vashchenko, Svitlana Mykhailivna
Лотох, В.Н. |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0002-7021-2629 |
Keywords |
дистанційне навчання віртуальний тренажер дистанционное обучение виртуальный тренажер |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2012 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28748 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | |
Citation | Лотох, В.Н. Создание виртуального тренажера с использованием технологии Flash [Текст] / В.Н. Лотох, С.М. Ващенко // Сучасні інформаційні системи і технології : матеріали Першої міжнародної науково-практичної конференції, м. Суми, 15-18 травня 2012 р. / Ред.кол.: А.С. Довбиш, О.А. Борисенко, І.В. Баранова. — Суми : СумДУ, 2012. — С. 133-134. |
Abstract |
This paper describes the use of Flash technology in the distance education. It describes facilities of this technology as an example of a virtual simulator for distance course discipline "History of engineering"
When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28748 |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ЕлІТ) |
Views
Australia
1
Belarus
1
Brazil
2
Canada
1
China
1
Czechia
1
France
1
Germany
12
Greece
1
Iran
1
Ireland
37341
Lithuania
1
Netherlands
4
Russia
31
Turkey
21
Ukraine
498970
United Kingdom
252162
United States
2649722
Unknown Country
498969
Downloads
Belarus
252161
China
4
Czechia
1
EU
2
Germany
3
Kazakhstan
1
Lithuania
1
Moldova
1
Netherlands
3937243
Romania
4
Russia
3937243
Ukraine
3937243
United Kingdom
1
United States
3937244
Unknown Country
506
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
virtual simulator.pdf | 322.17 kB | Adobe PDF | 16001658 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.