Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28942
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Значення екологічно орієнтованого маркетингу для сталого соціально-економічного розвитку України
Authors Гончарова, І.І.
Гончаров, О.Ю.
Шпота, К.В.
ORCID
Keywords екологічний маркетинг
экологический маркетинг
Type Conference Papers
Date of Issue 2012
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28942
Publisher ТОВ Друкарський дім "Папірус"
License
Citation Гончарова, І.І. Значення екологічно орієнтованого маркетингу для сталого соціально-економічного розвитку України [Текст] / І.І. Гончарова, О.Ю. Гончаров, К.В. Шпота // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу : збірник тез доповідей VI Міжнародної науково-практичної конференції, 27-29 вересня 2012 року. — Суми: ТОВ Друкарський дім "Папірус", 2012. — С. 50-52.
Abstract
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

China China
1
Germany Germany
4
Greece Greece
1
Iran Iran
1
Ireland Ireland
8468
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
4
Russia Russia
9
Turkey Turkey
3
Ukraine Ukraine
80113
United Kingdom United Kingdom
41753
United States United States
871226
Unknown Country Unknown Country
80112

Downloads

Austria Austria
239814
China China
3
France France
1
Germany Germany
2
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Poland Poland
1
Russia Russia
2
Ukraine Ukraine
660755
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
1081697
Unknown Country Unknown Country
157

Files

File Size Format Downloads
Honcharova.pdf 219.7 kB Adobe PDF 1982435

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.