Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/2896
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Розроблення тактичних дiй по просуванню на ринок нового товару |
Authors |
Karpishchenko, Maryna Yuriivna
|
ORCID | |
Keywords |
новий товар просування дистриб`юторські мережі новый товар продвижение дистрибьюторские сети new product promotion distribution networks |
Type | Article |
Date of Issue | 2009 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/2896 |
Publisher | "ВТД "Університетська книга" |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Карпіщенко, М.Ю. Розроблення тактичних дій по просуванню на ринок нового товару [Текст] / М.Ю. Карпіщенко // Механізм регулювання економіки. — 2009. — №3, Т.2. — С. 42-48. |
Abstract |
В статтi розглянуто приклад розробки тактичних дiй по просуванню на ринок нового товару ДЗЗ пiд ТМ "Maxima Ultra" приватного пiдприємства "Полiсан" згiдно обраної стратегiї. Запропоновано корегування процесу реалiзацiї комплексу просування та проаналiзовано поточнi результати продажiв.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/2896 |
Appears in Collections: |
Механізм регулювання економіки (Mechanism of Economic Regulation) |
Views

1

6

1

2

516

1

1

170712

1

5

23

1

2

13433917

633524

10160793

1234163
Downloads

2

5

348

1

3

13433918

1

13433917

254
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
347.pdf | 162.44 kB | Adobe PDF | 26868449 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.