Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29019
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Стратегія маркетингу як функціональна складова економічної стратегії підприємства
Authors Корнієв, В.Л.
Ащаулов, В.В.
ORCID
Keywords стратегія маркетингу
стратегия маркетинга
стратегія підприємства
стратегия предприятия
Type Conference Papers
Date of Issue 2012
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29019
Publisher ТОВ Друкарський дім "Папірус"
License
Citation Корнієв, В.Л. Стратегія маркетингу як функціональна складова економічної стратегії підприємства [Текст] / В.Л. Корнієв, В.В. Ащаулов // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу : збірник тез доповідей VI Міжнародної науково-практичної конференції, 27-29 вересня 2012 року. — Суми: ТОВ Друкарський дім "Папірус", 2012. — С. 129-134.
Abstract
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

China China
1
Germany Germany
19
Greece Greece
1
Iran Iran
1
Ireland Ireland
144138
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
13
Turkey Turkey
8
Ukraine Ukraine
2085295
United Kingdom United Kingdom
1048044
United States United States
16376722
Unknown Country Unknown Country
2085294

Downloads

China China
3
France France
11
Germany Germany
2
Ireland Ireland
1
Italy Italy
2
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
6
Slovakia Slovakia
1
Ukraine Ukraine
5651090
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
16376722
Unknown Country Unknown Country
363

Files

File Size Format Downloads
Korniev.pdf 190.58 kB Adobe PDF 22028203

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.